- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

عملیات نهضت آسفالت با شتاب بیشتری در پارس آباد مغان اجرا می شود

به گزارش مغانه، “حسن حسین اوغلی” روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح های در دست اجرای شهرداری پارس آباد افزود: شهرداری پارس آباد به منظور بهبود وضعیت و رفع مشکل آسفالت معابر و خیابانها که از دغدغه ها و مطالبات اصلی شهروندان است طرح ضربتی آسفالت را شروع کرده و هم اکنون این روند با سرعت و شتاب بیشتری در حال اجراست.

وی از اختصاص هفت میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت خیابانهای این شهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات نهضت آسفالت با هدف لکه گیری و آسفالت رویه ، بهسازی آسفالت معابر ، خیابانها و میادین و محلات شهری با سرعت و جدیت از سوی شهرداری تا رفع کامل مشکل آسفالت شهری ادامه می یابد.

وی از اتمام عملیات آسفالت ریزی خیابان شهرک فجر کارمندی از طرف سی ان جی ، آخر خیابان جانبازان، بقیه کمربندی، خیابان اصلی محله بیوک خانلو، خیابان ستارخان و لکه گیری خیابانها و کوچه های محله فرودگاه خبر داد و اضافه کرد: به زودی کار لکه گیری معابر محله جانبازان و آسفالت خیابان شهید صفایی شروع می شود.

وی همچنین از اختصاص پنج میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ با تلاش و پیگیری نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بخشی از این میزان اعتبار صرف احداث پارک بانوان، سردرب ورودی شهر، احداث کانال حدفاصل محمدرضالو و زیر نهر تراب و بخشی نیز برای خرید قیر هزینه خواهد شد.

او لایروبی و ساماندهی کانال جنب خیابان شهید واحدی در محله ولی عصر و کانال ستارخان از پیگیری های جدی شهردار و شورای شهر و یکی از مطالبات و خواسته های دیرینه مردم عنوان و بیان کرد: این طرح به زودی با چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار از سوی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان به عملیاتی می شود.

حسین اوغلی، با بیان اینکه این کانال ها صرف نظر از زشت کردن چهره شهر، محل مناسبی برای تکثیر و تولید و تجمع انواع حیوانات موذی و منشا شیوع انواع بیماری ها و آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود، از حمایت ها و تلاش های فرماندار، نماینده و مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان و امور آب مغان در حل این معضل قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی پارس آباد، اصلاح و تعریض خیابان مقابل ترمینال مسافربری، تکمیل ساختمان مدیریت بحران و احداث سوله مقابل غسالخانه شهر را از اقدامات خوب شهرداری در سال جاری بیان کرد و افزود: به علت نبود سایه بان ، مردم در روزهای گرم و بارانی برای اقامه نماز میت در این محل با مشکل مواجه بودند که با احداث این سایه بان یکی از نیازها و کاستی های شهری مرتفع شده است.

وی لایروبی و ساماندهی کانال و بلوار شهید بهشتی را از دیگر طرح های مهم در دست اجرای شهرداری عنوان کرد و گفت: این پروژه با سرعت مناسبی توسط اکیپ شهرداری و به صورت امانی اجرا می شود و به منظور رفاه حال شهروندان و زیباسازی سیمای شهر، فضای سبز، فضایی برای پیاده روی، نیکمت و برخی امکانات رفاهی در این محل پیش بینی شده است.

حسین اوغلی با اعلام اینکه عزم شهردار و شورای شهر برای رفع مشکلات و نارسایی ها و عمران و آبادانی شهر جدی است، تصریح کرد: اعضای شورای شهر به دور از مسایل حاشیه ای و تفرقه انگیز، با اتحاد و همدلی در پی رفع نیازها و مشکلات شهر هستند.

وی از حمایت های امام جمعه پارس آباد از طرح ها و برنامه های شورا و شهرداری و راهنمایی ها و ارشادات وی و نیز از حمایت ها و کمک های مدیر عامل کشت و صنعت مغان و همچنین از همراهی و همیاری و مشارکت آحاد مردم تشکر و قدردانی کرد.

۲ ۰۲۳

 احداث سایه بان مقابل غسالخانه

۲ ۰۲۴ ۲ ۰۲۵ ۲ ۰۲۶

اصلاح بلوار و تعریض خیابان رو به روی ترمینال

۲ ۰۳۱

لایروبی و احداث کانال بین محمدرضالو و زیرنهرتراب

۲ ۰۳۳

۲ ۰۳۴

 ساماندهی بلوار شهید بهشتی

۲ ۰۱۷

  احداث ساختمان مدیریت بحران

10 Comments (Open | Close)

10 Comments To "عملیات نهضت آسفالت با شتاب بیشتری در پارس آباد مغان اجرا می شود"

#1 Comment By عاشق مغان On 2015/07/06 @ 3:19 ب.ظ

آقای حسین اوغلی تعریض و اصلاح خیابان مقابل ترمینال دردی دعوا نمیکند ۱-شما باید به فکر ایجاد ترمینال جدید بیرون از شهر باشید که در این دو سال هیج حرکتی انجام نگرفته هست ۲-از طرفی قطع درختان که آنهمه زحمت برای بزرگ شدن آن انجام شده گناه بزرگی محسوب میشود بس قبول نمایید که این کارتان غیر کارشناسی میباشد.

#2 Comment By اكبر On 2015/07/07 @ 4:56 ق.ظ

جناب حسین اوغلی خسته نبا شید اول برو روابط عمومی شهر داری رادرست کن بعد لایروبی را انجام بده

#3 Comment By حق مردم On 2015/07/07 @ 11:25 ق.ظ

آقای حسین اوغلی تاکسی های جدید، و حوض جلوی بازارچه و زمین تربیت بدنی چی شد؟! اول این ۳تا طرح بزرگ را تمام کنید بعد. تادر ادامه کارتان اختلال و اختلاف بین همکارانتان پیش نیاد!!!

#4 Comment By ناشناس On 2015/07/08 @ 2:53 ق.ظ

متن دیدگاهاقای حسین اوغلی برای ما ثابت شد که نیم کاسه ای در زیر کاسه است چون اگر واقعا اقای عین الهی خلاف کرده شما صاحب اموال واجرای قانون شهرداری هستید اقا را گویا از تاکسی رانی برداشته ودراختیار کاگزینی قرار داده اید ولی متاسفانه قشنگ در کاگزینی بالاتر از ان با تخت و تاج نشسته پس مردم هر چه در خصوص شما میگند درست است

#5 Comment By جعفرلو On 2015/07/08 @ 10:47 ق.ظ

آقای حسین اوغلی با این شهرداری شهر درست نمیشه خواهشا دست ازاین شهرداری برادارین شهر درست میشه مردم روز بروز بد بین میشن

#6 Comment By ناشناس On 2015/07/09 @ 12:45 ب.ظ

سلام آقای حسین اوغلی لطفا خیابان شهید کلانتری رو هم مد نظر قرار دهید.

#7 Comment By ناشناس On 2015/07/10 @ 6:20 ق.ظ

باسلام ****اقای حسین اوغلی دست شما درد نکند بعداز ۴ماهگذشت از فصل کار حالا که اسفالت میریزید اگر ناظر ان پرویز شکاری باشد وای بحال این شهر اگر به برنامه روزومه ان نگاه کنید رانندگی اتوبوس را بلد است اصلا محض رضای خدا از ایشان بپرسید ایا ترکیب اسفالت را میداند درست است فامیل شما است ولی شهر را به شکاریها نسپار یکی در اجراییات ویکی در اسفالت رضای خدا را در نظر بگیر

#8 Comment By نگران On 2015/07/21 @ 7:49 ب.ظ

خواهش میکنم آسفالت شهرک زیتون ریخته بشود.

#9 Comment By نگران On 2015/07/21 @ 7:53 ب.ظ

اهالی شهرک زیتون ازبس خاک خوردن سل گرفتن …لطفا به فکر آسفالت باشید

#10 Comment By ناشناس On 2016/05/21 @ 11:47 ق.ظ

مدیر محترم شهرداری پارس آباد لطفا به کوچه های کمر بندی نظر کافی داشته باشند