امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 30th, 2017 6:24 | کد خبر : 21533 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عملیات زیرسازی و آسفالت جاده فرودگاه پارس آباد شروع شد

فرماندار پارس آباد از شروع عملیات زیرسازی و آسفالت جاده منتهی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح دو میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز یکشنبه در جریان بازدید از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد افزود : حدود ۹۵درصد از عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه اجرا شده و تنها پنج درصد آسفالت لایه سوم به علت نامساعد بودن اوضاع جوی باقیمانده است.

وی با اشاره به نظریه مشاوران این پروژه مهم اظهار کرد : بر اساس نظر مشاوران طرح، برای اجرای بقیه آسفالت لایه سوم منطبق با اصول فنی نیاز است دمای هوا به بالای ۲۵ درجه برسد که به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی برای تکمیل آن به سرعت و دقت و با رعایت استانداردهای لازم اقدام خواهد شد.

فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه اجرای پروژه ها بدون کار کارشناسی و رعایت حدود فنی خیانت به بیت المال و منطقه است افزود : برای اجرا و پایان پروژه فرودگاه پارس آباد هیج مشکل اعتباری نداریم و پنج درصد باقیمانده آسفالت لایه سوم در روزهای آینده تکمیل می شود.

فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات