- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه پارس آباد به سرعت اجرا می شود

به گزارش مغانه، سید فخرالدین هاشمی امروز یکشنبه در جریان بازدید از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد افزود: تا کنون ۱۵۰میلیارد ریال برای اجرای طرح سه لایه آسفالت باند و ۱۰میلیارد ریال برای محوطه سازی این فرودگاه صرف شده است.

وی اضافه کرد: روکش آسفالت باند فرودگاه تا مهرماه امسال خاتمه می یابد و از هم اکنون برای برقراری پرازوها از اوایل شش ماه دوم سال جاری در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

وی از اجرای شبکه فیبر نوری به طول پنج کیلومتر در حدفاصل مخابرات روستای اجیرلو و فرودگاه با سه میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تهیه ماشین سوخت رسان موضوع مهمی است که باید از هم اکنون برای تحقق آن تلاش شود.

او با اعلام کاشت محصولات کشاورزی در زمین های داخل فرودگاه ، موجب تخریب باند می شود،بیان کرد: از سال آینده انجام هرگونه عملیات زراعی و کشت و زرع در اراضی فرودگاه این شهرستان ممنوع می شود.

وی از راه اندازی سامانه سرمایشی و گرمایشی در ترمینال فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: از سرگیری فعالیت و رونق فرودگاه پارس آباد یکی از خواسته های اصلی و اولویت کاری مسوولان فرودگاه استان و شرکت فرودگاه های کشور است.

photo_2016-07-24_19-04-22 photo_2016-07-24_19-39-44