امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 24th, 2016 3:14 | کد خبر : 18626 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه پارس آباد به سرعت اجرا می شود

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت باند فرودگاه شهرستان پارس آباد با شتاب و سرعت مطلوبی در حال اجراست.

به گزارش مغانه، سید فخرالدین هاشمی امروز یکشنبه در جریان بازدید از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد افزود: تا کنون ۱۵۰میلیارد ریال برای اجرای طرح سه لایه آسفالت باند و ۱۰میلیارد ریال برای محوطه سازی این فرودگاه صرف شده است.

وی اضافه کرد: روکش آسفالت باند فرودگاه تا مهرماه امسال خاتمه می یابد و از هم اکنون برای برقراری پرازوها از اوایل شش ماه دوم سال جاری در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

وی از اجرای شبکه فیبر نوری به طول پنج کیلومتر در حدفاصل مخابرات روستای اجیرلو و فرودگاه با سه میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تهیه ماشین سوخت رسان موضوع مهمی است که باید از هم اکنون برای تحقق آن تلاش شود.

او با اعلام کاشت محصولات کشاورزی در زمین های داخل فرودگاه ، موجب تخریب باند می شود،بیان کرد: از سال آینده انجام هرگونه عملیات زراعی و کشت و زرع در اراضی فرودگاه این شهرستان ممنوع می شود.

وی از راه اندازی سامانه سرمایشی و گرمایشی در ترمینال فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: از سرگیری فعالیت و رونق فرودگاه پارس آباد یکی از خواسته های اصلی و اولویت کاری مسوولان فرودگاه استان و شرکت فرودگاه های کشور است.

photo_2016-07-24_19-04-22 photo_2016-07-24_19-39-44

 

اخبار مرتبط

نظرات