امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 10th, 2016 5:54 | کد خبر : 17389 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عملیات اجرایی طرح درمانگاه تخصصی بسیجیان پارس آباد آغاز شد

عملیات اجرایی طرح درمانگاه تخصصی و شبانه روزی بسیجیان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسوولان استانی و محلی شروع شد.

به گزارش مغانه، استاندار اردبیل در آئین کلنگ‌زنی این پروژه گفت: ان درمانگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با ۵۰میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز می‌شود.

مجید خدابخش با ضرورت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان مرزی اشاره کرد و افزود : درمانگاه تخصصی و شبانه روزی بسیجیان پارس آباد قرار است تا پایان نیمه اول سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برنامه ها و طرح های بسیار مهمی در این بخش در سطح کشور اجرا کرده که با اجرای این سیاست ها و برنامه ها، کیفیت خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی و بیمارستانی ارتقا یافته است.

مسئول بسیج مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: این مرکز در سه طبقه ساختمان در بخش‌های مختلفی با مجموعه کامل شامل بخش‌های دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، نمونه‌برداری، سونوگرافی، داروخانه، اتاق معاینات برادران و خواهران، تزریقات و … خواهد بود.

سرهنگ پاسدار کارگر ،با بیان اینکه احداث این درمانگاه در راستای سفر سال گذشته رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پارس آباد و درخواست مسئولان و معتمدان این شهرستان با مساعدت و دستور سردار نقدی انجام می شود، افزود: این پروژه با کارفرمایی موسسه تأمین و درمان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با زیر بنای ۱۵۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از عنایت ویژه فرماندار، شهرداری و شورای شهر پارس آباد در واگذاری زمین برای احداث این درمانگاه، از استاندار اردبیل درخواست کرد که در صورت تامین زمین مورد نیاز در نزدیکی گمرک بیله سوار، موسسه تأمین و درمان سپاه استان آماده ساخت چنین درمانگاهی در این شهرستان است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوزمغان

طرحهایی که در هر شهری صورت می گیرد به توسه و نیازهای شهروندان کمک کرده و جوابگوی نیازهای اساسی شهرنشینان می شود اما نباید فراموش کرد فاکتورهایی برای توسه شهر ی و نیازهای شهر و شهروندان وجود دارد که اگر با مطالعات کاملا غیرمنطقی و غیراصولی باشدمیتواند پیامدهایی سنگینی را بدنبال داشته باشد که نمونه اش هزینه هنگفت برای شهر و نفرین آیندگان….