- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

عملیات آسفالت خیابان شهید صفایی پارس آباد شروع شد

حسن حسین اوغلی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه به خبرنگار مغانه گفت: آسفالت خیابان شهید صفایی از مطالبات و نیازهای اصلی اهالی محل و از طرح های اولویت دار بود که با تلاش و پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری برای حل مشکل زیرسازی و آسفالت معابر عمومی، خیابانها و محلات شهری را اولویت بندی کرده و بر اساس نیاز و اولویت، کار آسفالت ریزی خیابانها ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بعد از تکمیل طرح آسفالت خیابان صفایی، بلافاصله عملیات آسفالت ریزی خیابان های محله زیتون، پست، هلال احمر، شهرک پارس، محلات آزادی، محمدرضالو و دیگر خیابان ها و کوچه ها به ترتیب اولویت شروع خواهد شد.

حسین اوغلی اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری دست در دست هم برای عمران و آبادانی و تحول سیمای شهر و نیز تحقق مطالبات و خواسته های به حق شهروندان، به صورت شبانه روزی و با وحدت و انسجام بیشتر در سعی و تلاش هستند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به عهد و پیمانی که با مردم بسته همچنان پایبند است، از صبر و شکیبایی و متانت قشرهای مختلف مردم در مواجهه با مشکلات و کاستی های شهری و نیز همکاری و مشارکت آنان در آبادانی شهر تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "عملیات آسفالت خیابان شهید صفایی پارس آباد شروع شد"

#1 Comment By ساکن محله On 2015/07/24 @ 3:09 ب.ظ

بیشترمحلات وکوچه هایی که قراره اسفالت ریزی بشه مکانی هست که تمام ساکنان ان مرفه ودارای خودرو شخصی هستند، ولی برخی کوچه های زیرنهرتراب ازجمله ۱۸و۱۷ومحلات بالای محمدرضالو هنوز آسفالت نشده است ودرفصل مدرسه دانش اموزان بی بضاعت باید هرما ه یک کفش عوض کنند خواهشمندیم به این منطقه فقیر نشین هم رسیدگی کنید .