- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

علی علایی فرماندار پارس آباد می شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه مطرح برای فرمانداران پارس‌آباد و بیله‌سوار گفت: علی علایی رئیس اسبق شورای اسلامی شهر پارس آباد برای فرمانداری شهرستان پارس‌آباد نهایی شده و برای شهرستان بیله‌سوار هنوز گزینه نهایی نشده و بنده تلاش می‌کنم از بین بانوان توانمند استان یک فرماندار زن برای شهرستان مرزی بیله‌سوار انتخاب کرده و با هماهنگی استاندار اردبیل معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: البته همه انتصاب‌ها با هماهنگی دقیق و نظارت استاندار اردبیل، مجمع نمایندگان استان و همچنین تایید نهایی وزرا انجام می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر و تا پایان امسال نابسامانی‌های مدیریتی در برخی از حوزه‌ها برطرف شده و در این زمینه یک سر و سامان حقیقی اتفاق بیفتد.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: صدیف بدری شهردار اردبیل به عنوان گزینه مطرح برای اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است که این گزینه را اکثر نمایندگان و استاندار اردبیل تایید کرده‌اند.

 وی اظهار داشت: به غیر از صدیف بدری، شهرام باباخانی و کریم‌الله وثوقی برای مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مطرح شده‌اند که از بین آنها صدیف بدری بیشترین شانس تصدی مدیریت راه و شهرسازی اردبیل را دارد.

وی در مورد گزینه‌های جهاد کشاورزی عنوان کرد: از بین یوسفی، عدیل سروی و پرتوی گزینه نهایی به احتمال قوی یوسفی خواهد بود که عهده‌دار مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواهد بود.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مدیریت شرکت آب و فاضلاب روستایی میر علی رحیمی‌زاد، نوخواه، هدایت ملکی و نورالدین پرندک معرفی شده‌اند که از بین آنها شانس هدایت ملکی بیشتر از همه است.

برومند با بیان اینکه برای مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب شهری علی خاک‌نژاد و عباس رضوی به عنوان گزینه‌های نهایی تعیین شده‌اند، یادآور شد: قرار است وزیر نیرو با هماهنگی استاندار اردبیل از بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب کرده که شانس علی خاک‌نژاد بیشتر است.

وی در مورد تغییر و جابه‌جایی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز تصریح کرد: ازبین دو گزینه محمد تقی علیمی و گودرز صالحی به نظر می‌رسد کار گودرز صالحی در عهده‌داری مسئولیت دانشگاه محقق اردبیلی به اتمام رسیده و این گزینه نهایی به نظر می‌رسد.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای دانشگاه پیام نور از بین ولی‌الله خوش‌طینت و محرم‌زاده به نظر می‌رسد خوش‌طینت طرفداران زیادی دارد و به احتمال قوی این مدیر بومی باقی ماندنی است.

برومند در مورد گزینه‌های مطرح برای مدیریت اداره کل ورزش و جوانان که تعداد آنها نیز زیاد است، افزود: از بین بهمن مددی، هوشنگ محمدی، نقی آهنگر، جلال ممی‌زاده و احمد کنعان‌پور، هوشنگ محمدی و کنعان‌پور بیشترین شانس عهده‌داری مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را دارد.

وی خاطرنشان کرد‌: برای جمیعت هلال احمر استان اردبیل نیز از بین گزینه‌های مطرح همچون علیرضا پوستی و بابایی به نظر می‌رسد شانس علیرضا پوستی بیش از همه باشد.