امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 1st, 2017 6:50 | کد خبر : 20947 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عطر شهادت در فضای پارس آبادمغان پیچید

با ورود پیکرمطهر یک شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی به پارس آبادمغان، بار دیگر عطر شهادت در این شهرستان ولایت مدار و شهید پرور وزیدن گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه انلاین، همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پیکر یک شهید گمنام که به تازگی تفحص شده، عصر امروز با استقبال گرم و باشکوه امام جمعه ، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم و مسوولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پارس آباد وارد این شهرستان شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از ورود به پارس آباد و انجام تشریفات ویژه، از فلکه ترمینال تا مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد مورد مشایعت قشرهای مختلف مردم و مسوولان قرار گرفت.

آئین معنوی شبی با شهید گمنام با حضور پرشور مردم در ساعت ۲۱امشب و مراسم تشییع ساعت ۱۰ قبل از ظهر فردا پنجشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه پس از اقامه نماز بر پیکر آن شهید گلگلون کفن ، برگزار و در نهایت در محوطه مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد به خاک سپرده می شود.

شهید گمنامی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد تدفین می شود، ۲۵ ساله بوده و در سال۱۳۶۵ در عملیات غرور آفرین کربلای ۴ منطقه ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در زمان حاضر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دو نقطه یادمانی در پارس آباد و اصلاندوز مدفون هستند.

اخبار مرتبط

نظرات