امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 15th, 2016 9:27 | کد خبر : 19665 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد کتابخوان برتر کشور شد

به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از کتابخوانان برتر کشوری در تالار وحدت تهران با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی تجلیل شد.

به گزارش مغانه آنلاین، “ایمان مهری” عضو هیأت علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی از شهرستان پارس آباد مغان نیز در این همایش به عنوان کتابخوان برتر کشوری شناخته و تجلیل شد.

ایمان مهری دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی با تعداد ۱۸۲ نسخه امانت و ۱۲۰ ماه عضویت از کتابخانه شهید باهنر پارس آباد به این مرحله راه یافته بود.

ششمین دوره نشست کتابخوان در دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد برگزار شد

۴۴۴

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، ششمین دوره نشست کتابخوان با حضورامام جمعه شهرستان، اهل قلم و دوستداران فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد مغان در این نشست با قدردانی از حضور اساتید اهل قلم و نویسندگان، «کتاب‌خوان» را نشستی صمیمانه با هدف معرفی کتاب‌های مفید و ترویج کتابخوانی توصیف کرد.

حجت الاسلام پور محمد هدف نشست کتاب خوان را احیای کتاب خوانی و علاقه‌مند کردن جامعه به مطالعه دانست و اظهار کرد: استادان نقش محوری در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند و با معرفی حتی چند دقیقه ای کتابها برای دانشجویان می‌توانند دانشجویان را در این امر ترغیب و تشویق کنند.

وی افزود: با همکاری اساتید اهل قلم و رسانه برای جذب علاقه‌مندان به کتابخوانی و برگزاری نشست کتابخوان‌های پرشور در سطح شهر، دانشگاه‌ها و مدارس بیش از پیش تلاش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آنا

 

اخبار مرتبط

نظرات