امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 2nd, 2016 9:58 | کد خبر : 17947 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عزل رئیس اداره ارشاد پارس آباد!

یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از سمت خود کنار گذاشته شد.

مغانه-بر اساس اخبار رسیده با گذشت ۲ سال و ۳ ماه از دوران ماموریت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد، به تازگی نامه‎ای از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال شده و در آن به ماموریت وی در پست سازمانی رئیس ارشاد پارس آباد خاتمه داده شد.

روزگاری از بهمن ماه ۹۲، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد را به عهده گرفت و با اینکه طی ماههای اخیر ماموریت او تا بهمن ۹۵ تمدید شده بود، اما ماموریتش در ۱۰ اردیبهشت ۹۵ به پایان رسید!

گفته می شود بعد از پایان ماموریت روزگاری، این اداره این روزها بدون سرپرست اداره می شود و قرار است ظرف چند روز آینده سرپرست جدید معرفی و مشغول کار شود.

روزگاری اولین کسی است که بلافاصله بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به عنوان رئیس در این شهرستان منصوب و نخستین مسئولی است که پس از انتخاب شکور پورحسین به عنوان نماینده منتخب مردم منطقه از سمت خود عزل شد.

یوسف روزگاری، به عنوان یکی از چهره های فرهنگی و نیروهای توانمند و شایسته پارس آباد محسوب می شود که مسوول کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت ۱۱سال، موسس کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر(ع) در سال ۷۳، جانشین ستاد اقامه نماز، دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر، عضو شورای فرهنگ عمومی، کمیته نهضت مطالعه مفید و شورای آموزش و پرورش پارس آباد، دبیر اجرایی ۱۲جشنواره استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجری آیین ملی و مذهبی در منطقه و نماینده سازمان ملی جوانان در این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

سعیدی

چرا شفاف نمی گویید که به خاطر حمایت از بیگدلو برکنار شد. روزگاری تا جایی که بنده اطلاع دارم در ستاد انتخاباتی هیچکدام از کاندیداها حاضر نشد و فعالیت تبلیغاتی نداشت. شاید قلبا طرفدار بیگدلو بود ولی از قوانین انتخابات تخطی نکرد. این درحالی است که بسیاری از مدیران مدارس و ادارات به صورت علنی از پورحسین جانبداری و از امکانات دولت به نفعش تبلیغ می کردند. خدایا این ناعدالتی ها و حق کشی ها کی به سرانجام می رسد. من نمی دانم روزگاری طرفدار کدام نامزد و حزب بود ولی این را می دانم که تا بحال در هر مسئولیت و مقامی که بوده به شایستگی وظایف اش را انجام داده و منشا تحول بوده است .

ناشناس

پورحسین چه زود قلع و قمع مدیران را شروع کرد. سالی که نکوست از بهارش پیداست

بابک ادیگوزلی

باسلام و احترام. اگر حاشیه های انتخابات در عزل جناب روزگاری دخیل بوده، فقط متاسفم و بس.

محمودی

بنده کاری ندارم که روزگاری طرفدار و در خط کدام حزب و جریان سیاسی بود ولی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هنرمندان منطقه باید بگویم که در مقایسه با روسای قبلی اداره ارشاد، در رسیدگی به مشکلات و مطالبات هنرمندان و پیشبرد امورات این اداره، سنگ تمام گذاشت. از خداوند برایشان آرزوی صحت و سلامتی دارم.

یوسف کریمی

می خواهم ازمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل بپرسم اگر چنانچه آقای بیگدلو انتخاب می شد بازهم مدیر کل سیاست زده ارشاد جرات برکناری روزگاری را داشت ؟ ازشناختی که از مدیر کل سیاست زده ارشاد دارم دست به گریبان روزگاری می شد تا سفارشش را به آقای بیگدلو بکند. واقعا متاسفم برای چنین مدیرانی. ودرود بر روزگاری که فردی تک روست نه دورو. برای آقای روزگاری آرزوی موفقیت دارم.

علی محمدی

روزگاری فردی است که خوی وخصلت او چه مسئول باشد چه نباشد هیچ فرقی نمی کند. این برکناری هیچ ارزشی لز وی کم نمی کند. چرا که روزگاری را همه مردم دوست دارند.

شاهی

جناب آقای روزگاری – شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه “بقیه الله خیرٌ لکم”
انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان پارس آباد

ناشناس

متاسفم مغانه ربطی به پورحسین ندارد یک کم دقت فرمایید همانا رسانه چشم کنترل جامعه است چشمان شما نیاز به مراقبت دارد