امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 4th, 2013 1:29 | کد خبر : 1484 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ظرفیت های شرکت کشت و صنعت مغان اولویت اشتغال زندانیان استان اردبیل است

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: ظرفیت های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اولویت اشتغال در زندان های این استان است. به گزارش روز دوشنبه مغانه ، مراد فتحی در بازدید از مرکز اشتغال و حرفه آموزی پارس آباد افزود: متمرکز کردن زندانیان شاغل استان در مرکز اشتغال […]

80889724-5121836

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: ظرفیت های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اولویت اشتغال در زندان های این استان است.

به گزارش روز دوشنبه مغانه ، مراد فتحی در بازدید از مرکز اشتغال و حرفه آموزی پارس آباد افزود: متمرکز کردن زندانیان شاغل استان در مرکز اشتغال پارس آباد و استفاده از ظرفیت های چنین مراکزی می تواند در تامین معیشت ، بازتوانی شخصیت و عدم بازگشت مجدد زندانیان به زندان پس از آزادی موثر واقع شود.
وی برنامه های اصلاحی ، تربیتی و اشتغال را مکمل هم دانست و گفت: اگر بتوانیم اشتغال را در بین زندانیان نهادینه کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی و آسیب های زندان برطرف خواهد شد.
وی خواستار تجمیع زندانیان دارای رای اشتغال بکار زندان های استان در اماکن مختلف مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان پارس آباد مغان شد.
وی همچنین به اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها اشاره کرد و افزود: در برنامه پنج ساله سوم توسعه قضایی بازداشتگاه ها در داخل شهر و زندان ها در خارج از شهر ساخته می شوند.
 قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان هم در این بازدید با اشاره به نگاه اجتماعی و تربیتی مجموعه مدیریت این شرکت به مرکز اشتغال زندانیان گفت: زندانیان واقعیتی جدایی ناپذیر از بدنه جامعه هستند که باید همه در بازتوانی شخصیت آنها تلاش کنیم.
حسینعلی پاکیزه افزود: ما زندان و زندانی را جدا از جامعه نمی دانیم و به با نگاهی مثبت به اشتغال زندانیان در حد توان و بضاعت خود با اداره کل زندان های استان برای بهبود وضعیت اشتغال زندانیان همکاری خواهیم کرد.
بلال مظفری رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد هم گفت: هدف این است با استفاده از ظرفیت های موجود برای درآمد زایی حلال زندانیان بستری مناسب فراهم کنیم تا زندانیان مالی بتوانند در کنار تامین معیشت زندگی خود نسبت به جلب رضایت شکات اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات