امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 5th, 2014 7:05 | کد خبر : 2709 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح گازرسانی به 11روستای پارس آباد مغان افتتاح شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار اردبیل، پروژه گازرسانی به 11روستای بخش اسلام آباد و شهرک شهیدغفاری پارس آباد با 13میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره بردار رسید. به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل روز چهارشنبه در این آیین گفت: عملیات گازرسانی به 116روستا در مناطق مختلف استان در […]

073

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار اردبیل، پروژه گازرسانی به 11روستای بخش اسلام آباد و شهرک شهیدغفاری پارس آباد با 13میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره بردار رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل روز چهارشنبه در این آیین گفت: عملیات گازرسانی به 116روستا در مناطق مختلف استان در دست اقدام است.

فیروز خدایی، افزود: هم اکنون تمامی 26شهر و 452روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گفته وی، در حال حاضر 59درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که با بهره برداری از طرح های گازرسانی به 116روستا، این رقم به 68درصد خواهد رسید.

وی، تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در پارس آباد را 64روستا، معادل 60درصد خانوارهای روستایی عنوان و بیان کرد: با تکمیل و افتتاح پروژه های گازرسانی منطقه، این میزان به 65درصد افزایش خواهد یافت.

او، به خدمات نظام و دولت در بخش گاز اشاره و اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی در اردبیل از گاز خبری نبود و مردم این منطقه از این نعمت الهی محروم بودند که به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم مناطق شهری و روستایی  اردبیل همچون دیگر مناطق کشور از گاز طبیعی بهره مند شدند.

خدایی، از عموم مردم خواست در بحث مصرف گاز ضمن رعایت اصل صرفه جویی، از این نعمت به صورت بهینه و ایمن استفاده کنند.

084

استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: حقیقتاً در بخش گاز کارهای بسیار بزرگی در کشور و استان اردبیل انجام شده است.

مجید خدابخش، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورده، افزود: به برکت نظام اسلامی، مردم سالاری دینی در کشورما حاکم شده است.

071

وی، امنیت و عزت و اقتدار کشور را مرهون فداکاری ها و رشادت جانبازان، ایثارگران و آزادگان دانست و بر ضرورت صیانت و پاسداری از ارزش ها و دستاورهای انقلاب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، برای اجرای طرح گازرسانی به 11روستای بخش اسلام آباد و شهرک شهید غفاری، 700دستگاه علمک نصب و 30کیلومتر شبکه گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظرات