امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 3rd, 2016 5:52 | کد خبر : 17970 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح همسطح سازی پیاده روهای خیابان امام خمینی (ره) پارس آباد شروع شد

فاز اول پروژه ی پیاده رو سازی و ترمیم پیاده روهای خیابان امام خمینی (ره)، حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا ترمینال مسافربری پارس آباد شروع شد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، حسن حسین اوغلی رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در آیین شروع عملیات اجرایی این طرح گفت: برای اجرای فاز نخست این طرح ۱۲میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با تکمیل آن یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان محقق می شود.

وی با بیان اینکه ترمیم و کف سازی پیاده روهای خیابان های اصلی شهر پارس آباد در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد ادامه داد: همکاری و سعه صدر بازاریان و شهروندان، شهرداری را در اجرای هرچه بهتر و سریع تر طرح یاری می کند.

وی همچنین از اتمام طرح بهسازی پارک شهری جانبازان با یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: بهسازی پارک شاهد نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با شتاب خوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه فاز اول عملیات اجرایی مرمت و کف سازی پیاده رو مقابل درمانگاه امام صادق (ع) تا ابتدای خیابان آذرآب به اتمام رسیده است، افزود: مرحله ی دوم این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

وی با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم و روز کارگر به فرهنگیان و کارگران به خصوص کارگران زحمتکش شهرداری، گفت: اکثریت اعضای شورای شهر پارس آباد را فرهنگیان تشکیل می دهند که امیدواریم بتوانیم نمایندگانی صالح و شایسته برای این قشر فرهیخته و تاثیرگذار جامعه باشیم .

او اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت روز شورا و هفته معلم ، کلیه ی کسانی که تا پایان اردیبهشت ما جاری نسبت به اخذ پروانه ساختمان و تسویه بدهی و عوراض شهرداری خود اقدام کنند از تخفیف ۲۰درصدی برخوردار خواهند بود.

حسین اوغلی حمایت های فرمانداری را در پیشبرد امورات و تحقق اهداف و برنامه های شورا و شهرداری بسیار موثر دانست و از حمایت های فرماندار پارس آباد و نیز از همکاری و تعامل خوب مدیر امورآب مغان و رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مغانه، در مراسم شروع عملیات اجرایی طرح پیاده روسازی و ترمیم پیاده روهای میدان امام حسین (ره) تا ترمینال، فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر و شهردار و جمعی از مسوولان ادارات حضور داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات