امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 10th, 2014 2:55 | کد خبر : 5746 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح هجرت 3در مدارس پارس آباد مغان شروع شد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از آغاز طرح هجرت 3 در مدارس این منطقه مرزی خبر داد .

858

به گزارش مغانه، احمد دهقانی روز پنجشنبه در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، تعطیلات مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان ، طرح هجرت 3 ویژه بازسازی و مرمت مدارس آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ، تعدادی از مدارس این شهرستان با کمک دانش آموزان و دبیران بسیجی تعمیر و بازسازی می شود.
وی افزود: در اجرای طرح سازندگی هجرت 3 که در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می گردد، تلاش می شود تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را از امکانات موجود برد.
وی آشنایی دانش آموزان با حرفه های عملی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف مهم طرح هجرت دانست و گفت : در قالب این طرح، با استفاده از دانش آموزان دوره دوم متوسطه و هنرستان ها و نیز بهره گیری از توان عملی دبیران ، مدارس فرسوده و قدیمی مرمت و بازسازی می شود .
وی بیان داشت : اجرای طرح هجرت 3 ضمن غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول تعطیلات تابستان ، در حفظ و نگهداری اموال مدرسه نیز نقش به سزایی دارد زیرا تمامی بازسازی ها توسط خود دانش آموزان انجام می شود که یقینا نگهداری از این اموال با دقت بیشتری از سوی آنان همراه خواهد شد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد نیز با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته ، از آمادگی کامل ناحیه مقاومت بسیج برای اجرای هرچه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

عباس نوظهور، با اشاره به اجرای طرح هجرت در مناطق محروم ، حضور دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت 3 راعلاوه برصرف کمترین اعتبار برای پیشبرد اهداف سازندگی در مناطق محروم ، اجرای آن را در تقویت روحیه و حس مسوولیت پذیری دانش آموزان و پیشرفت و عمران کشور مهم دانست.

 

اخبار مرتبط

نظرات

فرهنگی

سلام آقای فولادی از اینکه خبرهای آموزش و پرورش را پوشش می دهید متشکریم