امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 31st, 2013 2:37 | کد خبر : 1411 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح توسعه باند فرودگاه پارس آباد دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار پارس آباد گفت: طرح توسعه باند فرودگاه این شهرستان مرزی در دهه فجر امسال افتتاح می شود. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ولی کریمی در جلسه ی شورای اداری این شهرستان افزود: پروژه های تعریض و روکش آسفالت باند با شتاب خوبی در دست اجراست و با بهره برداری از آن ها، پروازهای این […]

1 (1)

فرماندار پارس آباد گفت: طرح توسعه باند فرودگاه این شهرستان مرزی در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ولی کریمی در جلسه ی شورای اداری این شهرستان افزود: پروژه های تعریض و روکش آسفالت باند با شتاب خوبی در دست اجراست و با بهره برداری از آن ها، پروازهای این فرودگاه دوباره برقرار می شود.

وی، با قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گفت: پارس آبادمغان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل از نظر حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف  و آیین های ملی و مذهبی در جایگاه ممتازی قرار دارد.

وی، با یادآوری به درپیش بودن 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برحضور پرشور و گسترده مردم ولایی این شهرستان در راهپیمایی 13آبان و مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان تاکید کرد.

وی، با تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت های شورا و شهردار قبلی، از اعضای شورا و شهردار جدید خواست با اتحاد و همدلی و درچارچوب قانون و اجتناب از باندبازی و سیاسی کاری در راستای رفع مشکلات مردم و تحول سیمای شهر تلاش کنند.

7121

 

اخبار مرتبط

نظرات