- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

«طرح ترافیکی» برای ۲۰ سال آینده پارس‌آباد تهیه شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان پارس‌آباد در حال توسعه است باید با دید و چشم‌انداز ۲۰ سال آینده برنامه‌ریزی ترافیکی برای این شهرستان مطالعه و تهیه شود.

وی جلسه شورای ترافیک را جلسه بسیار مهم و حساس دانست و افزود: مصوبات این شورا تاثیر مهمی در زندگی و رفاه و عبور و مرور شهروندان دارد و باید تلاش تمامی اعضای شورا بر عملیاتی کردن تمامی مصوبات در این جلسه باشد تا بتوانیم مشکلات ترافیکی و عبور و مرور شهری را برطرف کنیم.

احمدی گفت: این کارگروه یک موضوع تخصصی است و باید با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و انتظامی به رفع مشکل ترافیکی مردم منجر شود که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی واصولی انجام شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد وظایف شهرداری‌ها و نیروی انتظامی و راهور را در شورای ترافیک بسیار مهم دانست و بیان کرد: شهرهای جدید اسلام‌آباد و تازه‌کند و نیز شهر اصلاندوز که به سرعت در حال توسعه هستند بایستی برنامه‌ریزی۲۰ ساله برای ترافیک این مناطق انجام شود.

وی با تاکید بر ساماندهی مشاغل کاذب و مزاحم که آلایندگی صوتی ایجاد می‌کنند تصریح کرد: توزیع مراکز خدمات‌رسانی و مدارس در تمام نقاط شهر و عدم تمرکز تمامی خدمات در مرکز شهر از دیگر مواردی بوده که در این زمینه می‌تواند گره‌گشا باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های محلی در سطح شهرستان اظهار کرد: در زمینه رفع سد معبر که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند نیز باید اقدامات اساسی انجام شود چرا که این امر در کنار جلب رضایتمندی عمومی سبب رفع بخشی از مشکلات در حوزه ترافیک نیز می‌شود. (تسنیم)

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "«طرح ترافیکی» برای ۲۰ سال آینده پارس‌آباد تهیه شود"

#1 Comment By شهروند On 2015/09/02 @ 6:03 ب.ظ

پارس اباد کم کم بزرگ می شود و لازم است طرح ترافیک در ان اجرا شود بهترین راه کشاندن مطب ها و ادرات به خارج از شهر است.

#2 Comment By شهروند پارسابادی On 2015/09/03 @ 4:02 ق.ظ

ای بابا کجاست راهنمایی رانندگی اونیکه تو.پارساباد ربیس راهنمایی گذاشتن هیچ وقت رسیدگی نمی کند آخه اون بچه آنجایی نیستش ولله اردبیلی ها بهتر کار میکنند

#3 Comment By ناشناس On 2015/09/04 @ 9:42 ق.ظ

باید شهرک اداری ایجاد بشه تا تمامیه ادارجات به این شهرک ارجا شه که اینکار باعث کمتر شدن ترافیک در داخل شهر و رفع مشکلات مردم میشه