امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 5th, 2013 10:36 | کد خبر : 1055 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح افزایش پهنای باند فرودگاه پارس آباد مغان به زودی تکمیل می شود

معاون فرماندار پارس آباد گفت: طرح تعریض پهنای باند فرودگاه این شهرستان به زودی تکمیل و افتتاح می شود. احد احدزاده، به خبرنگار مغانه گفت: اين پروژه توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان اردبيل اجرا مي شود و در قالب اين طرح، عرض باند این فرودگاه از طرفین 5/7 متر و در مجموع ۱۵متر افزایش […]

4444

معاون فرماندار پارس آباد گفت: طرح تعریض پهنای باند فرودگاه این شهرستان به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

احد احدزاده، به خبرنگار مغانه گفت: اين پروژه توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان اردبيل اجرا مي شود و در قالب اين طرح، عرض باند این فرودگاه از طرفین 5/7 متر و در مجموع ۱۵متر افزایش می یابد.
وي با اعلام اینکه لايه اول آسفالت باند تا هفته بسيج امسال به اتمام می رسد، بیان كرد: با تكميل لایه نخست، پرواز هواپيماي ملخي در مسير تهران- پارس آباد و بر عكس از سرگرفته مي شود.
وي، ادامه داد: براي انجام پرواز فوكر ۱۰۰ به اين فرودگاه نياز به دو لايه آسفالت ديگر مي باشد كه با اجراي آن و ارتقاي مقاومت باند، پرواز هواپيماي بدنه متوسط ، امكان برقراري پرواز به مقصد فرودگاه مشهد و صادرات محصولات كشاورزي و دامي منطقه از طريق خطوط هوايي به كشورهاي همسايه ميسر میسر خواهد بود.
به گزارش مغانه، فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل در سال 1352 تاسیس و در سال 1381 از شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان منفك و تحویل شركت مادر تخصصی فرودگاه های كشور شد

اخبار مرتبط

نظرات