امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 3rd, 2015 6:42 | کد خبر : 9586 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح استعدادیابی بازیکنان فوتبال در پارس آباد مغان برگزار می شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: طرح استعدادیابی جوانان و نوجوانان فوتبالیست به مدت دو روز و پنجشنبه و جمعه در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش مغانه،صمد نوتاش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین استعدادیابی فوتبال ویژه جوانان و نوجوانان با حضور 100 فوتبالیست از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل به مدت دو روز در پارس‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان و جوان مربیان تراز اول کشور و استعدادیاب‌های حرفه‌ای از استان‌های مختلف در این استعدادیابی شرکت می‌کنند، افزود: نفرات برتر و منتخب این جشنواره استعدادیابی که با نظر استعدایاب‌ها انتخاب می‌شوند به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان راه می‌یابند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: هیئت فوتبال استان در راستای شکوفایی استعدادهای استان برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی را برگزار کرده و جشنواره بزرگ استعدادیابی فوتبال در پارس‌آباد فرصتی بزرگ برای معرفی استعدادهای استان اردبیل به کشور است.

نوتاش با اشاره به اینکه فوتبال اردبیل هم اکنون در دوران اوج و موفقیت خود قرار گرفته است، تصریح کرد: فوتبالیست‌های بزرگی همچون علی دایی، کریم انصاری‌فرد، رضا جباری، سجاد شهباززاده و مهرداد بایرامی را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی گفت: هیئت فوتبال استان با برنامه‌های راهبردی و دقیق و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در صدد برگزاری جشنواره‌های مختلف استعدادیابی فوتبال در تمام نقاط استان است تا جایگاه فوتبال اردبیل در کشور به جایگاه بالایی دست یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه تیم شهرداری اردبیل با حضور در لیگ دسته یک کشور در صدد دفاع از حق و حقوق فوتبال اردبیل در میادین کشوری است، بیان کرد: با حمایت‌های همه‌جانبه صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ برتر دور از انتظار نیست.

نوتاش تصریح کرد: هیئت فوتبال استان با تشکیل کمیته‌های مختلف در صدد برگزاری منظم بازی‌های لیگ استان و لیگ کشوری است و تا کنون تمام بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل با نظم و انظباط خاصی برگزار شده و برگزاری مناسب مسابقات دسته یک کشوری در ورزشگاه تختی اردبیل رضایت فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته است.

اخبار مرتبط

نظرات