امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 24th, 2013 9:07 | کد خبر : 2239 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح استخر سرپوشیده شنای پارس آباد با 75درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

 نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه استخر سرپوشیده شنای شهرستان پارس آباد با حدود 75درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست. به گزارش روز سه شنبه مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در بازدید از طرح های ورزشی نیمه تمام پارس آباد، افزود: تا کنون برای این طرح مهم حدود 10میلیارد […]

IMG_2357

 نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه استخر سرپوشیده شنای شهرستان پارس آباد با حدود 75درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در بازدید از طرح های ورزشی نیمه تمام پارس آباد، افزود: تا کنون برای این طرح مهم حدود 10میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و علاوه بر این چهار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام و تکمیل آن نیاز است.

وی، اظهار داشت: عملیات اجرایی این استخر در سال 84 شروع شده که به دلیل ناکافی بودن اعتبارات تخصیصی این طرح به کندی پیش می رود.

او، با بیان اینکه این طرح ورزشی در زیربنای سه هزار متر مربع احداث می شود، اضافه کرد: ابنیه این استخر به پایان رسیده و در مرحله نصب تجهیزات و تاسیسات قرار دارد که درصورت تخصیص اعتبار لازم و تامین به موقع آن، شاهد شتاب گرفتن عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

برومند، با اشاره به اهمیت استخر استاندارد برای منطقه، از وزارت ورزش و جوانان خواست تکمیل و راه اندازی استخر شنای پارس آباد را در اولویت قرار دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد نیز گفت:: پارس آباد با حدود ۲۰۰هزار نفر جمعیت در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده دارد، که جوابگوی انبوه مراجعه کنندگان و علاقه مندان به ورزش شنا نیست لذا کمبود استخر شنا در این منطقه مرزی کاملاً محسوس است.

مروت مهرآور افزود: علاوه بر این استخرشنا، آموزش و پرورش منطقه نیز استخر سرپوشیده دیگری را در دست احداث دارد که با تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه، مشکل برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات