امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 7th, 2014 9:23 | کد خبر : 4251 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح آمایش ورزش در استان اردبیل اجرا می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، از اجرا طرح آمایش ورزش در سطح استان اردبیل در سال جاری خبر داد.

IMG_0017

به گزارش مغانه، “ایوب بهتاج” روز چهارشنبه در اولین نشست مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان که با فرماندار پارس آباد برگزار شد، افزود: ایجاد نگاه تخصصی مبتنی بر شناسایی مزیت ها و نقاط قوت هر منطقه در رشته های مختلف ورزشی، حمایت از رشته های ورزشی اولویت دار و مدال آور، بهره مندی بهینه و مضاعف ورزشکاران و قهرمانان از امکانات و اماکن موجود ورزشی برای حضور پررنگ و کسب نتیجه مناسب در عرصه های ورزشی از جمله اهداف اجرای این طرح مهم می باشد.
وی اظهار کرد: بر همین اساس و در پی اجرای طرح آمایش ورزش، امکانات و اعتبارات موجود به رشته های ورزشی تعیین شده اختصاص خواهد یافت.

IMG_0012وی، گفت: امسال برای تمامی کاربری های ورزشی استان با همکاری و هماهنگی دستگاه های ذی ربط، پس از تعیین تکلیف شدن، سند مالکیت ثبتی به نام ورزش و جوانان اخذ می شود.

وی، به ضرورت حمایت از ورزش های روستایی و عشایری و بومی و محلی اشاره و بیان کرد: به منظور توسعه ورزش روستایی، اماکن بلااستفاده ورزشی روستاها، شناسایی و به هیت های ورزش روستایی واگذار می شود.

وی، همچنین از استاندارد و ایمن سازی تجهیزات و سالن های ورزشی استان خبر داد و افزود: در برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی باید تمام نکات ایمنی و بهداشتی رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید.

او، بیان کرد: به لحاظ وجود کارشناسان و اساتید تربیت بدنی در پارس آباد، کلاس های درجه 2مربی گری در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، از تخصیص چهار میلیارد ریال به طرح استخر سرپوشیده این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه که متاسفانه 9سال از شروع عملیات اجرایی آن می گذرد ، تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پارس آباد نیز با اشره به قابلیت ها و استعدادهای بالای این شهرستان در حوزه ورزش، بر ضرورت توجه جدی و بیش از پیش به ورزش و ورزشکاران این منطقه تاکید کرد.

ولی کریمی، احداث ورزشگاه شش هزار نفری، سالن ورزشی طبقاتی، سالن های اختصاصی، چندمنظوره و خوابگاه 200نفری را از نیازهای مهم ورزشی این شهرستان برشمرد و نسبت به تحقق آنها تاکید کرد.

IMG_0002IMG_0003

اخبار مرتبط

نظرات