امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 15th, 2015 7:57 | کد خبر : 14007 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح آسفالت خیابانهای محمدرضالو و جاده تفرجگاه ساحلی پارس آباد به بهره برداری رسید

در مراسمی با حضور نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی و اعضای شورای شهر طرح آسفالت خیابان های محله محمدرضالو و جاده تفرجگاه ساحلی پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، رییس شورای شهر پارس آباد در این آیین گفت: برای اجرای این پروژه ها پنج میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

حسن حسین اوغلی افزود: از این رقم پنج میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری پارس آباد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

وی از شروع آسفالت ریزی خیابان پست با حدود یک میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: عملیات آسفالت دیگر خیابانها و کوچه ها و محله ها طبق برنامه و با اولویت انجام خواهد شد.

به گفته وی قیر لازم برای آسفالت ریزی معابر و خیابانها تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسین اوغلی با قدردانی از صبر و بردباری شهروندان گفت: بهسازی و ترمیم معابر عمومی و رفع مشکل آسفالت خیابانها و محله های پارس آباد جرو برنامه های اولوبت دار و اساسی شورای شهر و شهرداری است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

شهروند

آقای حسین اوغلی با تشکر از زحمات جنابعالی در خدمت رسانی به همشهریان عزیز ،خواهشمند است به محله کمپ پارس نیز اولویت دهید اگر بارندگی باشد زیر سازی خیابان اصلی ازبین می رود و لازم است زودتر اقدام نمایید . ما اهالی محله از زحمات شبانه روزی شخص شما در خدمت رسانی به این محله ممنون و متشکریم .

حامد مغان

با سلام و خسته نباشید به خدمت شورای شهر پارس اباد
واقعا دسستون طلا اگر یکم نیرو رو زیادش کنین ایشالله تا زمستان همه چیز تموم میشه من که بی نهایت ازتون تشکر میکنم به خاطر اسفالت ریزی خیابانها و ایجاد پارکهای بیشتر در سطح شهر

ساوالان

آقای حسین اوغلی دست مریزاد. ولی میخوام اگه زحمتی نیست سری هم به کمپ کشت وصنعت مغان درست روبروی فرمانداری و پشت پارک گردشگری بزنید و از وضعیت اسفبار این محله هم دیدن فرمایید.