امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 29th, 2017 11:11 | کد خبر : 22424 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

طرح آبرسانی به ۴۳روستای اصلاندوز در دست اجراست

بخشدار اصلاندوز گفت: پروژه آبرسانی به ۴۳روستا و قشلاق عشایری این بخش با ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

حسن پروانه/ مغانه آنلاین- عباس مینایی افزود: با تکمیل این طرح، آب آشامیدنی ۲۹روستا و ۱۹قشلاق تابع بخش اصلاندوز از مجتمع آبرسانی امام علی(ع) تامین و کمبود آب در این روستاها برطرف می شود.

وی اظهار داشت: با اجرای این پروژه، آب مورد نیاز از طریق خط انتقال ۲۵کیلومتری به مخزن یک هزار متر مکعبی قشلاق “بایندور” منتقل و سپس از طریق ایستگاه پمپاژ به روستاهای هدف، آبرسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح مهم هم اکنون افزون بر ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: به زودی با تخصیص اعتبارات لازم، شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود.

وی همچنین از افتتاح ۱۵طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۱میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری در هفته دولت در بخش اصلاندوز خبر داد و گفت: مجتمع گاوداری ۲۰۰ راسی پورمردان ، احداث سه خانه بهداشت در روستاهای ایمان قویی،علملو و چوخلی قویی،پیاده رو سازی و جدول گذاری خیابان امام(ره) و جمهوری،جدول گذاری معابر ۱۱ روستا،بهسازی و شن ریزی معابر ۱۲ روستا،احداث و نصب پست هوایی در روستای محبوب کندی و شهر اصلاندوز،احداث پل،کانال سنگی و غسالخانه،افتتاح دو باب واحد مسکونی محرومین،گازرسانی به چهار روستا و حصارکشی آرامستان گوزلی از جمله این طرح هاست.

اخبار مرتبط

نظرات