- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

طاهر شریفی رییس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس در استان اردبیل شد

به گزارش مغانه به نقل از ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرد، نامبرده با اتکال به الطاف الهی و بهره مندی از منویات گهربار مقام معظم رهبری در سالی که با نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مزین شده برگزاری انتخاباتی شکوهمند را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

استاندار اردبیل افزود: با استفاده از امکانات استانداری و نیروهای متعهد و متخصص و روسا و اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان ، مدیران ستادی و فرمانداران تابعه مصمم به اجرای دقیق قانون انتخابات و برگزاری پرشور آن در کمال صحت و رعایت اصل امانتداری و صیانت از آرای مردم شریف استان خواهیم بود.

خدابخش در این حکم بر لزوم پرهیز از هرگونه اقدام غیرقانونی و فراقانونی و تلاش به تحقق مشارکت فراگیر مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در حکمی علیرضا یزدانی را به عنوان مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

خدابخش علاوه بر این بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان پارس آباد معان حکم انتصاب عباس مینایی را به عنوان بخشدار اصلاندوز این شهرستان صادر کرد.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "طاهر شریفی رییس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس در استان اردبیل شد"

#1 Comment By ramin On 2015/05/21 @ 5:39 ب.ظ

خبراز تبریز : موافقت دولت از احداث راه اهن تبریز جلفا مغان یا تبریز کلیبر مغان . ترکان از مطالعه قرار گرفتن این طرح خبر داد.
بنظر میرسد راه اهن تبریز مغان زودتر از اردبیل به مغان عملیاتی بشه