امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 18th, 2017 3:55 | کد خبر : 21328 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ضعف مدیر عامل کشت و صنعت واضح بود / نمی‌خواستند اروجعلی محمدی برکنار شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل اصلی ورودم به حوزه کشت و صنعت مغان ضعف عملکردی مدیر عامل این بنگاه اقتصادی بود.

به گزارش مغانه آنلاین، ولی ملکی اظهار کرد: خیلی‌ها سوال می کنند که چرا در بحث کشت و صنعت مغان ورود پیدا کردم و همین موضوع باعث برکناری مدیر عامل کشت و صنعت مغان شد، که باید بگویم من اصلا دوست نداشتم به صورت علنی وارد این قضایا بشوم چون دیدارهای خصوصی را با مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی داشتم و چندین بار تذکر داده بودم که اتفاقات ناگواری در کشت و صنعت مغان در حال رخ دادن است.

وی گفت: متاسفانه علیرغم چندین تذکری که داده بودم هیچ کسی به این قضیه توجه نکرد چون دوست نداشتند که وی برکنار شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی که توجه نشد، مجبور شدم در همین موضوع از وزیر جهاد کشاورزی طرح سوال بکنم، بعد از این قضیه مدارک و مستندات تخلفات و ضعف‌ها را که در چند بند بود خدمت وزیر تحویل دادم، که در این موضوع بحث خرید شیر دوش برای دامپروری به صورت نا متعارف، بازنشستگی وی، فروش شکر این بنگاه اقتصادی به صورت چکی در جاهای دیگر و استفاده از مشاورینی که حتی یک روز هم به آنجا نمی‌آمدند از جمله مهمترین مواردی بود که این شرکت را دچار مشکل می‌کرد.

ملکی تصریح کرد: بعد از این قضیه رضا کریمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از سوی وزارت جهاد کشاورزی مامور شد تا این مسایل مشخص شود، که بررسی‌های وی نیز صحت صحبت‌های ما را تایید کرد که بالاخره وزارت جهاد مجبور شدند وی را برکنار کنند.

وی گفت: شاید اروجعلی محمدی یک سیاست‌مدار خوبی باشد اما این دلیلی نمی‌شد که وی مدیر موفقی نیز باشد، و همین سایه گستردن سیاست بر روی اقتصاد بود که باعث شد کشت و صنعت در چند حوزه زیانده باشد و ما اجازه ندادیم این رویه ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

 

اخبار مرتبط

نظرات