- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ضرورت تغییر مدیران ناکارآمد

موقعیت فعلی کشور گویای بعضی از واقعیت هاست که دولت تدبیر و امید را ما بین دو خط فکری و سیاسی اصلاح طلبی و اصول گرائی به چالش کشیده است تا او به دور از افراط و تفریط وبا منطق اعتدال و توسعه راه میان بری را جهت تحقق اهداف مطلوب سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در پیش گرفته و صداقت خویش را در پایبندی به صحت شعارهای انتخاباتی خرداد ۹۲به ثبوت رساند، این وضع موجود مرا بر آن داشت تا مطالبی مرتبط با آن ارائه دهم .

جریان فکری اصلاح طلبی ، یک جریان تاریخی قائم به ذات بوده وقائم به فرد و یا افراد خاصی نیست که در فقدان و یا قهر آنان به بوته فراموشی سپرده شده و تعطیل شود ، چرا که تحول خواهی در ابعاد سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی هرکشور در فطرت انسان ها و حتی روح جامعه سرشته شده و برای همیشه زمان جاری است. به عبارت بهتر، آن یک حزب و یا تشکل صرفا سیاسی محدود به زمان و مکان خاصی نیست که در نبود افراد منحل شده و یا ترک شود.

این جریان فکری، با تجربه هشت ساله خویش در مدیریت موفق کشور و جلب رضایت حداکثری مردم ، که در ایام انتخابات سرنوشت سازخرداد ۹۲نیز، زمینه ساز پیروزی خط اعتدال و توسعه با نام دولت تدبیر و امید گردید، استراتژی خاص خود را داراست و آن ، تغییر در ساختار فکری حاکم بر اداره امور کشور و به تبع آن تغییر درسطح مدیریت های میانی و … بود که در طول هشت سال گذشته کارنامه مخدوش ومشکوکی از خود بر جای گذاشته بودند، که اولی با شکل گیری دولت و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری درعرصه های سیاست خارجی، اقتصاد و اجتماع حاصل شد و لیکن تغییر در مدیریت ها و در واقع منابع انسانی مورد نیاز این دولت بوجود نیامد، مورد اخیر از ایرادات وارده بر دولت فعلی است که شاید به بهانه پایان نیافتن مذاکرات هسته ای ، شکسته نشدن تحریم ها و عدم گشایش اقتصادی مورد انتظاردر داخل کشور به تعویق افتاده است. به نظر می رسد این تاخیر، تاثیر بد خود را در امر برگزاری انتخابات مجلس پیش رو (دهم) باقی خواهد گذاشت.

دولت دکتر روحانی با روند بسیار کندی که به دلیل مقاومت های موجود در سامان بخشی به منابع انسانی اصیل و موثق ، توانمند و کارآمد در دستگاههای دولتی ، سازمان ها ، شرکت ها ، موسسات و… در پیش گرفته است، ناخواسته به تداوم مدیریت های کوتوله دولت احمدی نژاد تن داده است تا از یک طرف در ساکت نشاندن تعدادی از نمایندگان دلواپس سئوال در آستین و کارت زرد به دست و همچنین کم کردن حجم هجمه ها( انتقادات)از سوی بعضی ازرسانه ها ، شخصیت های سیاسی و مذهبی ، کارشکنی برخی نیروها و … و از طرف دیگر در فراهم آوردن مراتب بیش از پیش امید به زندگی و امنیت اجتماعی موفق عمل کرده باشد، آنان معتقدند در فرصت مناسب دست به تغییرات ممکن زده خواهد شد.

در این راستا نباید از وجود نامرئی یک جریان بی هویت که سردمداران آن،نان ونمک تمامی جریانات فکری و سیاسی موفق در هر دوره از انتخابات را چشیده اند،غافل شد که این بار نیز بعد از فروکش کردن التهابات انتخابات خرداد ماه سال ۹۲،از نهانگاههای خود بیرون خزیده و زیرکانه – البته فقط به زعم خودشان – وارد مکانیزم تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های کلان شده و همچون دایه مهربانتر از مادر به افراد ذیربط و ذی نفوذ که در عزل و نصب مدیران نقش کلیدی دارند ، مشاوره و تحلیل رایگان! داده و رل نامحسوس خود را در ابقاء مدیران قبلی و یا نصب مشابهین آنها و حذف نیروهای جدید و نزدیک به دولت اصلاحات ایفاء می نمایند.صد البته این به اصطلاح تدبیر را با ترفند کم اثر جلوه دادن نقش موثر فعالین ستادهای تبلیغات انتخاباتی دکتر روحانی در جلب و اخذ آراء مردمی به کار می گیرند که بایستی از این آسیب جدید (تشریفاتی و تزئینی دیدن جایگاه ستادهای تبلیغات انتخاباتی) نیزکه به نظر میرسد تا حدودی برای خود جا باز کرده، پرده برداری شود.

لذا سیاست و ضرورت عبور از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب که قطعا در رفع رکود موجود در عملکرد دستگاههای دولتی و رجوع عزم و اراده توام با نشاط ، تحرک و پویایی به جای آن موثر واقع خواهد گردید، ایجاب می کند که همه دست اندرکاران دلسوز نظام اسلامی ایران نقش بموقع خود را در انجام این تغییرکیفی با لحاظ صداقت ذاتی و تحصیلات تخصصی افراد ایفا نموده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی رافراهم آورند تا بدین طریق طلسم بن بست فعلی شکسته شده ، راه برای سامان یابی هموار شده و گام های مطمئن تری در حوزه مدیریت عالمانه و عاقلانه ادارات ، سازمانها و …استوارتر از قبل به پیش رو برداشته شود .انشاءالله تعالی
*ذکرعلی نظرپور

30 Comments (Open | Close)

30 Comments To "ضرورت تغییر مدیران ناکارآمد"

#1 Comment By برادرنظرپورنگراننباش On 2015/05/29 @ 6:25 ب.ظ

عزل نصبهایی که درسطح شهرستان انجام میشود معلوم میشودچقدربه تخصص وتعهداهمیت می دهند که خیلی ارزوهادردل خواهدماند

#2 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/30 @ 7:35 ق.ظ

ای کاش هزاران ای کاش نگاه عدالتی را جایگزین احساسات مدیران ومسئولان باشد .والسلام

#3 Comment By همشهری On 2015/05/30 @ 12:07 ب.ظ

سلام جناب نظرپور چی شده باز عرض اندام میکنی ؟ نکنه فکر کردی دوره ی اصلاحات دوباره شروع شده ؟ نه برادر جان از این خبرها نیست زمانی که شما را از پست معاونت فرمانداری کنار گذاشتند آن دوره مدیران ناکارآمد را کنار گذاشتند نمیدونم چرا از توهم خارج نمیشین جناب نظر خان بیدار شو آقا ساله ۱۳۹۴ هستی نه ساله ۱۳۸۴

#4 Comment By محمدی On 2015/05/30 @ 1:41 ب.ظ

آقای نظرپور به موارد مهمی اشاره کردند که اگر مورد توجه مسوولان ارشد کشور و استان قرار گیرد و به آن بها دهند اکثر مشکلات و معضلات کشور و مردم حل می شود. اینکه به استفاده از نیروهای توانمند و واجد تخصص و تعهد تاکید کردند به نظر بنده حرف دل همه مردم و جناح ها و طیف هاست. ولی متاسفانه هر دولتی که سرکار می آد عده ای فرصت طلب و سودجو سعی میکنند از راه های مختلف به اهداف و نیات شوم خود برسند. در دوره ها و دولت های قبلی هم بوده و در این دولت هم عده ای با این هدف که بعد از پیروزی روحانی بتوانند مقام و پستی برای خود و اطرافیانشان جور کنند در ستاد روحانی فعالیت کردند و تا دلتان بخواد این دولت را دوشیدند . این افراد خود را ابتدا طرفدار و حامی سرسخت دولت و رئیس جمهوری معرفی می کنند و اگر در همان ابتدای شروع فعالیت دولت جدید خواسته هاشان برآورده و اجابت نشود می شوند مخالف سرسخت و آتشین . آقای نظرپورتا زمانی که چنین افرادی در جامعه هست هیچ امیدی به تحقق تاکیدات شما نیست. افرادی را می شناسم چند بار در زمان انتخابات در ستادروحانی ظاهر شدند به پستی کمتر از فرماندار و معان استاندار قانع نیستند. البته این وضع در دولت های قبلی نیز بوده است.

#5 Comment By ناشناس On 2015/05/30 @ 2:47 ب.ظ

آقای نظرپور برخی از دوستان و همفکران جنابعالی که در ستاد تبلیغاتی روحانی چای میخوردند،از همان روهای نخست پیروزی دکتر روحانی به دنبال سهم خواهی افتادند و خفت بار به دنبال پست و مقام برای خود و آشنایان وفامیل هایشان بوده و هستند و از این گذشته با رو انداختن به این و آن، تعدادی از اطرافیان خود را در برخی شرکت های بزرگ منطقه استخدام کردند لذا باید به این افراد تبریک گفت برای اینکه تاحدود زیادی به آنچه در سر می پروراندند نایل شدند. متاسفانه جنابعالی و برخی از دوستان شما که صادقانه و بدون تمنا برای این دولت کار کرده اید اکنون در حاشیه قرار گرفته اید . ذکر علی عزیز، نوشته هایت درد مشترک همه ماست . زیاد حرص نخور در این دولت هم فرصت طلبان اجازه عرض اندام به دولت را نخواهند داد.

#6 Comment By ناشناس On 2015/05/30 @ 2:49 ب.ظ

یاشاسین بیزیم ذکرعلی .

#7 Comment By نظرپور On 2015/05/30 @ 5:17 ب.ظ

همشهری جان
سلام ، خوشحالم کردی ، من فکر نمیکردم آدمی به خوبی شما یادداشت مرا قابل دانسته و در مورد آن کارشناسانه اظها ر نظر بکند. رفتارمودبانه شما مرا تشویق به نوشتن میکند. پس منتظر یادداشت های بعدی من باشید. حال که شما اینقدر عالمانه تشریف دارید دعوتتان می کنم روزهای چهارشنبه هرهفته راس ساعت ۱۷به انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تشریف بیاورید تا من و دوستانم از افکار بلند و ایده های ارزشمند تان بهره مند گردیم . ما چشم در راهیم نازنین.

#8 Comment By اصلاح طلب On 2015/06/01 @ 6:06 ب.ظ

شخص استاندار محترم بایستی مدیران ناکارامد را عزل کنند؟ تا همدلی وفاق ملی احیا شود.

#9 Comment By زارعی On 2015/06/01 @ 7:38 ب.ظ

خسته نباشی

#10 Comment By م -ع On 2015/06/01 @ 8:15 ب.ظ

باسلام خدمت شما جناب نظر پور
باید عرض کنم که تمام چیزهایی که گفتی به حق بودما هرچه می کشیم از دست این مدیران ناکار امد ونالایق وتحمیلی هست بطور کلی حتی درسطح کلان تمام منابع به وفور هست اما مدیریت صحیح وجود نداردتمام مشکلات از سومدیریت است

#11 Comment By ناشناس On 2015/06/03 @ 12:24 ب.ظ

با تشکر از دیدگاه ارزنده جناب آقای نظرپور.جناب همشهری دلواپس حامی جلیلی وحدادعادل .بهتر است پیام ۲۴خرداد را که بر گفتمان اعتدالگرایی با طعم اصلاح طلبی تاکید داشته توجه فرمایید. اگر روحانی مورد حمایت دکترعارف.هاشمی. حاج سیدحسن آقا خمینی.رییس دولت اصلاحات نبود، شک نکن کمتر از دو میلیون رای میاورد.این دولت باید در پستهای مدیریتی حامیان تمام قد خود را به صحنه بیاورد. زمان به نفع تحول خواهان پیش خواهد رفت وناطق نوری های بزرگتری به این جریان ریشه دار خواهندپیوست.

#12 Comment By ناشناس On 2015/06/03 @ 3:58 ب.ظ

جهت اطلاع شما دوست محترم عرض میکنم زمانی که جناب عارف در صحنه بودن اصلاح طلبان خوب فهمیدن که رای نمیارن داداش جان اصلاح طلبان دولت روحانی را با کناره گیری عارف به یغما بردن و ما اصولگرایان واقعی چهره ی مکار اصلاح طلبان را برای مردم به نمایش خواهیم گذاشت پسر خوب اگه واقعا پشت پرده نیستی به بزرگترات بگو با پرچم خودشان بیان صحنه تا بهشون نشون بدیم ما کی هستیم هاشمی خاتمی موسوی دیگه نمیتونن به سیاست برگردن این دولت فقط با هفت دهم درصد به کرسی نشست ما هم بهش احترام گذاشتیم و این است کارنامه دولت که میبینی انشاالله در انتخابات مجلس به فرصت طلبها نشون میدیم که دیگه بی وجودن

#13 Comment By اصلاح طلب On 2015/06/04 @ 6:44 ق.ظ

به خاطر حمایت شخص خاتمی وهاشمی ودکتر عارف به روحانی مردم رای داد. وهمچنین در مناظره روحانی از گفتمان اصلاحات حمایت کرد.
آقای روحانی دولت شما به کجا میرود، مدیران دولت قبلی سوار کارند. که بایستی از قطار دولت پیاده شوند وگرنه با این تیم وبا این استانداران راه به جای نخواهد رسید

#14 Comment By نظرپور On 2015/06/04 @ 10:06 ق.ظ

ناشناس ( قبل از اصلاح طلب)
با سلام و ادای احترام
۱-لطفا یک بار دیگر به متن نوشته ات دقت کن ، داداش جان – چهره مکار – پسر خوب – نشون بدیم – بی وجودن – نمی تونن برگردن – کی هستیم ، همه گویای التهابات روحی وروانی یک انسان بوده واز دید گاه روانشناسان و جامعه شناسان از علایم فرهنگ لمپنی ( لات مذهبی ها) است که هیچ سنخیتی با منش سیاسی یک آدم فرهنگی نداشته و ندارد. در عالم سیاست گفتمانی تحت عنوان بگم بگم و بدم بدم وجود ندارد.لذا ما بایدادبیات احترام بر انگیزی پیشه کنیم تا تبادل افکار در فضای سالم انجام گیرد و این از ضرورتهای اجتماعی است.
۲- مکار کسانی بودند و هستند که با شعار های پوشالی خدمتگزاری، مهر ورزی و عدالت گستری آمده و مشکلات و معضلات متعدد – تنش با دنیا- تورم سیاه – بیکاری گسترده – سوء مدیریت ها – قوم و خویش بازی – انحصار طلبی در همه زمینه ها – دروغ و ریا – سحر و جادو – مراتب نارضایتی و گلایه مندی مراجع عظام تقلید – تحقیر ملت – قانون گریزی – بورسیه های غیر قانونی – و صد البته این همه اختلاس های کلان تمام نشدنی را به بار آورده و در کمال وقاحت دم از مدیریت امام زمانی هم زده و می زنند!؟
۳- پرچم اصلاح طلبی از تولد بشر در صحنه ها بر افراشته شده و رنگ نمی بازد تا جائی که بعد از حضرت محمد(ص) و علی(ع) ، امام حسین (ع) نیز در یگانه حماسه خونین چهان این بیرق پر بلا را برای همیشه تاریخ با بیان اینکه = من برای اصلاح امور دین جدم آمده ام = سرافراز نگه داشت، همان پرچم های سبزی که در ایام دهه محرم هر سال در مساجد و دسته های عزاداری انسانهای فهیم و با شعور را به مرور حق طلبی ها – عدالت خواهیها – ظلم ستیزی ها و آزادی از قید وبند دنیوی که عده ای سخت گرفتار آنید دعوت میکند. حال که شما مصممید در قبال این پرچم خودی نشان دهید ، می توانید بگویید پرچمتان چه رنگی است؟ امیدوارم فقط سرخ نباشد!
۳-همین که شما بدانید ، دولت فعلی با اختلاف فقط ۷% به کرسی نشسته برایتان کافی و تسکین دهنده تر است.
۴- کارنامه دولت فعلی، سرشار از تلاش صادقانه و سخت کوشی های طاقت فرساست تا نا بسامانی های حاصل از دولت رمال و جن گیر را سامان بخشیده و با خواست خداوند متعال مجددا به دوران طلائی دولت قبل از دولت شما بر گرداند ، و بدین خاطر است که مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه در تمامی فرمایشات خویش ، یاد آور اهمیت و جایگاه برتر این تلاش ها شده و تلاشگران را فرزندان مطمئن و انقلابی خود می نامد، افتخاری بالاتر از این ؟ آیا این روشنگری عالمانه رهبر مغظم شیعیان جهان اسلام برای شما کافی نیست !؟

#15 Comment By ناشناس On 2015/06/04 @ 11:25 ق.ظ

جناب نظر پور چطور از پرچم امام حسین حرف میزنید در صورتی که دوستان و هم کیشان شما در روز عاشورای حسینی آنرا به آتش کشیدند و در سالروز این آزادمرد بزرگ که همه ادیان جایگاه خواصی به این امام مظلوم دادن دست زدید و به پای کوبی پرداختید مگر در زمان خاتمی کم ظلم دیدیم ؟امتیازهای چرخداری که از سوی دولت جناب خاتمی به غربیها داده شد باعث شد در کشورهای استکباری توهم بوجود آید و چون دولت احمدی نژاد به هیچ عنوان باج نمیداد از اهرم تحریم استفاده کنند که از داخل ایران و از طریق دوستان و هم قطاران شما هدایت میشد و این تحریمها باعث شد برای چرخندان چرخ اقتصاد مملکت از دلالان اقتصادی استفاده شود که این کار باعث شد پول شویی بوجود بیاید پس برادر گرامی سعی نکن خود را پاک نشان دهی ما اگر حرفی نمیزنیم ادب را رعایت میکنیم و بنده فقط در این پیام جواب شما را میدهم و آماده ی مناظره با شما برادر هستم تا شاید براه راست هدایتگر باشیم

#16 Comment By ضد استکبار ضد استکبار ضد استکبار On 2015/06/04 @ 5:43 ب.ظ

امام حسین(ع) با رعایت اصول اساسی دین به دنبال اصلاح جد امتش بود، شماها که دم از اصلاح طلبی می زنید با کدام اصول ارازل و اوباش را برای حمله به عزاداران حسینی در عاشورای سال۸۸، تحریک می کردید؟ عجب شما راه امام حسین را می روید؟ یا با دشمنان امام حسین (ع) همراهی می کنید؟!!! بس کنید به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم. شماها به حضرت عباس قسم می خورید غافل از اینکه دم خروس کاملاً آشکار است… جناب نظرپور اصلاح طلبان شما چقدر به دین پایبند هستند، چقدر بعد از اتمام حجت امام خامنه ای عزیز در خطبه های سوزناک ۲۹ خرداد سال ۸۸، از نایب برحق امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان و خلف صالح امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، از ایشان اطاعت کردند؟؟؟!!! مگر گروه اصلاح طلبان خارج از این نظام هستند و یا اینکه با قانون اساسی دیگری فعالیت می کنند؟؟؟!!! اینطور نمیشه، اگر مجوز فعالیت دارند از شرایط اساسی آن اطاعت از ولایت فقیه و پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است. در غیر اینصورت همصدایی با دشمنان جمهوری اسلامی ایران را پیشه خود کرده اند، در اینصورت حق هیچ اظهار نظری در این مملکت انقلابی ندارند و گرنه هرلحظه باید منتظر لگد مال شدن زیر پای فرزندان ضد استکبار امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشند. انشاالله…

#17 Comment By نظرپور On 2015/06/04 @ 8:02 ب.ظ

ناشناس
با عرض سلام و ادای احترام مجدد
چرا شما به من لطف ندارید ، هیچ یک از عرایض ناقابل مرا به دقت مطالعه نکردید !؟ من خواهش کردم که بعضی از موارد را باید رعایت کنیم تا تبادل افکار مان منطقی تر انجام گیرد. با این وجود مرا به مناظره هم دعوت می کنید !!! ؟؟؟
آنچه که شما بدان تاکید می کنید سیاست نخ نمائی است که تقریبا ۶۴ سال قبل از این نیز در آمریکای جنوبی ( دولت شیلی ) جهت بدنام کردن مخالفین خود در نزد افکار عمومی از ان بهره میگرفت که امروزه به لحاظ رشد آگاهی ها ، بالا بودن سطح شعور سیاسی و مراتب هوشمندی افراد در جوامع بشری ، دیگر کاربردی به جزء رسوائی مجریان این سیاست ، به همراه ندارد. لدا کسانی که در روز عاشورا پرچم آقا را البته به قول شما به آتش کشیدند از ما نبوده، نیستنند و نخواهند بود. به اطرافت خوب نگاه کنی پیدایشان خواهد شد.

#18 Comment By ناشناس On 2015/06/04 @ 8:34 ب.ظ

جناب نظر پور عزیز آقای ابطحی ، حجاریان ، نبوی و… از کدام جناح میباشد؟ حتما از ماست نه؟ برادر عزیز چرا نمیخواهی از خواب بیدار شوی چه کسی فتنه را طراحی کرد ؟ بنده خود از طرفداران موسوی در استان گیلان و در شهرستان لاهیجان بودم و از نزدیک دیدم چه برنامه هایی برای فتنه ریخته بودن مگر مهاجرانی ، کدیورها ، کروبی و… از شما نیست ؟ چرا نمیخواهید از خواب بیدار شوید دوست شما که نام نمیبرم توبه نامه یاد کردند و توبه کردن برادر من خود را و دنیای خود را به خاطر منافع دیگران فنا نکنید هنوز دیر نشده شما هم میتوانید توبه کنید من از اتفاقات ایران سخن میگویم شما از تاریخ آمریکا مثال میزنید چرا به تاریخ خود ایران اشاره نمیکنید که زمان رهبری امام (ره) این سناریو بدست بنی صدر به اجرا در آمد که دقیقا در روز عاشورا پرچم عزاداری امام حسین (ع) را به آتش کشیدند که در واقع با این عمل به هستی خودشان آتش زدند و در سال ۸۸ امثال بنی صدر و نوری زاده و سازگارا و همکارانشان که از مردم ایران تودهنی خورده بودند از حضرات لیدرهای شما حمایت کردن و همه نتیجه آنرا دیدیم بیایید از تاریخ کشور عزیزمان ایران عبرت بگیریم و راه راست را انتخاب کنیم

#19 Comment By نظرپور On 2015/06/05 @ 9:48 ق.ظ

ناشناس پرده پوش
متاسفم برات ، چقدر بگم فله ای و بنگاهی حرف نزن !؟ چرا بی ربط حرف میزنی ؟ مگر محمد رضا رحیمی عموی شما بود که به دلیل مال مردم خوری الان در زندان تشریف دارند؟ مگر بابک زنجانی خاله زاده شما بود که دارائی های مردم و مملگت را بالا کشیده ودارن آب خنک میخورند؟مگر شما از گروه خاوری هستید که پول مرذم را با خود به کانادا برده و دارند حال می کنند؟ مگر مه آفرید خسروی از بستگان شما بود که به دلیل اختلاس های کلان به دار آویخته شد؟ مگر سعید مرتضوی دوست شماست که ۶ ساله پرونده هاش در دست بررسی است وهنوزم تمام نشده ؟ مگر رمالان و جن گیران از بستگان شما بودند که با سحر و جادو می خواستند کشور را اداره کنند ؟و …چرا متوجه نمی شوی ، ما مسئول رفتار ومنش سیاسی خودمان هستیم نه پاسخگوی رفتار خوب وبد دیگران که نه ما را می شناسند و نه به حساب می آورند.آیا شما می توانستید جلو این همه سوءمدیریت ها و اختلاسها را بگیرید؟ مسلما که نه . چون خیلی بزرگتر از شما ها هم نتوانستند و الا هیچ یک از این اتفاقات بد رخ نمی داد . خوب ، افتاد !؟ شما گرفتار توهم خاصی شده اید و مصمم هستید به تنهائی کشور را اداره کرده و اصلاح کنید. من برادرانه میگم لطفا با ندانم کاری های خودت دیگران را اذیت نکن . تعجب آوره شما در ارتبا ط با موضوع یادداشت من هیچ نظری نداده و بحث را به جناح بندیها می کشید! من اهل این بازار گرمی ها و جنگ های زرگری نیستم . جائی که سواد، انصاف ، منطق ، مروت و اخلاق نباشد من نیستم . تمام.

#20 Comment By نظرپور On 2015/06/05 @ 10:08 ق.ظ

سلام ضد استکبارعزیز
لطفا با زور ما را کافرنکنید !!!؟؟؟ خدا رفتگان شما را هم بیامرزد ، نیاکان و اجداد ما سند معتبر هویت مشخص ما هستند . بی ریشه ها و بی هویت ها ی سبک سر متظاهر ریاکار چاپلوس متملق نمی توانند با انکار اصالت دیرینه ما ، خود را به اثبات رسانند. لطفا نظر مبارکتان را در مورد ضغف و قوت یادداشت من بیان فرمائید.

#21 Comment By ناشناس On 2015/06/05 @ 1:41 ب.ظ

جناب نظرپور مگر رحیمی در دوران پسر خاله شما جناب هاشمی در استانداری کردستان این اختلاسها را انجام نداده اند ؟ دوست عزیز مگر جناب خاوری و آورند از مشاوران ارشد حتی کاندید وزارت جناب خاتمی نبودند که به مجلس پیشنهاد شدند؟ مگر جناب زنجانی در دوران خاتمی به استخدام بانک مرکزی و دلال اشخاص خاص برای چنج دلارشان در آن دوران نبودند؟ حال تمام اینها را به ما ارتباط بدهید باشد اینها مجازات شدند و در زندان به سر میبرند و اعدام شدند چرا کسانی که در دوران جناب خاتمی نیروگاههای ما را تعلیق کردند و سرمایه و عزت این مردم بزرگ را به حراج گذاشتند محاکمه نمیشوند مگر آنها تافته ی جدا بافته هستند چرا مهاجرانی ، کدیور ، و… با بدرقه دوستان شما توانستند از کشور خارج شوند و در خارج از کشور با اپوزسیون بی غیرت همنشین شده اند و به تخریب کشورمان میپردازند محاکمه نشدند چرا با طراحان کنفرانس ننگین برلین برخورد نکردند ؟ چرا جواب سئوال مرا با سئوال میدهید ؟ حال خودتان قضاوت کنید مروت و مردانگی در کدام دوران به اوج خود رسید من از احمدی نژاد دفاع نکردم در دوران احمدی نژاد هم اشتباهاتی وجود داشت ولی هیچوقت عزت ، اقتدار و… مردم در برابر غربیها به حراج نگذاشته شد شما کسی هستید که به مردم از بالا نگاه میکنید و خود را مغز متفکر میدانید با شما حرف زدن عین میخ به سنگ کوبیدن است

#22 Comment By ولایت مدار On 2015/06/05 @ 1:47 ب.ظ

جناب نظر پس قبول کنید که در فتنه سالهای گذشته اصلاح طلبان عامل اصلی آن بودند البته با وجود جواب شما به جناب ناشناس که از جواب دادن خوداری کردین آفرین به ناشناس که در نشان دادن چهره واقعی اصلاح طلبان قدم برمیدارد زنده باشی برادر

#23 Comment By نظرپور On 2015/06/05 @ 9:37 ب.ظ

سلام ناشناس پرده نشین
من شما را علیزغم پرده نشینی به نام و چهره می شناسم ، و اطلاعات کافی از نوع ماموریتتان هم دارم و بدین خاطر است که نمی خواهید متوجه مفاد روشن عرایض بنده شوید و هر بار فحش نامه جدیدی تحویلم می دهید و نمی دانید که من عمرا نمی توانم شما را در این راستا همراهی کنم. پس بی خیال من . عزت زیاد.

#24 Comment By سنگ صبور On 2015/06/05 @ 10:58 ب.ظ

جناب آقای نظرپور بنده ازدوستان قدیمی شماهستم خواهش میکنم بخاطر عده ای بیسواد که بامدرک دانشگاه آزاداستادراالتماس کردندونمره گرفتندوبخاطرهمین مدرک گرفتنشان باادبیات بیسوادی خودمعلوم میشودتحت تاثیر جوسیاسی انتخابات شده وبه مثال معروف «زخم به» دارد لطفا وقت گرانبهای خودراصرف اینچنین افراد وحرفهای چرت وپرت بیسوادها نکنید . چون اینجورآدمها شناختشان به همان اندازه است . باتشکر صنگ صبور ازبیله سوار

#25 Comment By ناشناس On 2015/06/06 @ 6:22 ق.ظ

آفرین به سنگ صبور معلومه که شما از دانشگاه رده بالایی مدرک گرفتین البته فقط مدرک گرفتین درک و شعورو پاس نکردین که در دو سطر چندین بار توهین کردین خوب دوستان قدیمی شما هم از ادبیات شما استفاده میکنند از الطاف لطیف شما متشکریم

#26 Comment By عدالت مغان On 2015/06/06 @ 9:51 ق.ظ

سیاست را حرف به حرف معنی کنی میشه۱-س:ساده ترین راه-۲-ی یواشکی ۳-آدمها۴-ساده لوح-۵-ترقی
ترقی بعضی افراد با ساده ترین روش خیلی یواش وریلکس با زیر پا گذاشتن آدمهای ساده لوح
واونای که وارد میدان سیاست میشن به غیراز نفع شخصی هدف دیگه ای ندارن وبا حرفها وکلمات وطرحها کار خود را پیش میبرند فقط خداوند میتواند باقدرت بی همتای خود به داد آدمهای ساده برسد ولی باید خودمان هم حواسمان جمع باشد تا در انتخابات نمایندگان مجلس عجولانه -تعصبی-وبدون فکرو تحقیق حرکتی اشتباه نکنیم قول ظاهر برخی افراد را نخوریم .لطفا” هرکسی در رد ویاتصدیق عرایض بنده نظری داره بیان کنه وبنده ودیگر همشریان استفاه بهینه ببریم با تشکر عدالت مغان

#27 Comment By علیزاده On 2015/06/07 @ 6:58 ب.ظ

جناب آقای نظر پور بعضی افراد به صورت ریشه ای در یکجا جا میگیرن که باید ریشه شان خشکیده شود به امید روزای بهتر… و تشکر از جنابعالی

#28 Comment By نظرپور On 2015/06/08 @ 11:34 ق.ظ

سپاسگزارم آقای علیزاده ، شما لطف دارین . یادمان باشد: حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد. نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد . خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را. آره ، یادمان باشد که روز و روزگار خوش است . همه چیز بر وفق مراد است و تنها این دل ماست که دل نیست.

#29 Comment By ناشناس On 2015/06/08 @ 2:01 ب.ظ

دوستان عزیز با خشک شدن ریشه نمیشود به منتقدین جواب داد خواهشن جواب بدین اگه به خشک شدن ریشه باشه ریشه اصلاح طلبان خیلی وقته خشک شده

#30 Comment By علی On 2015/06/09 @ 3:26 ق.ظ

جناب آقای نظر پور استاندار عوض شده معاونینش هم عوض شدند بدنبال آن تمام مدیران کل نیز عوض شده اند و ایضا اکثر روسای ادارات دوست خوب من این هوچی گری که به راه انداخته شده برای رد گم کنی و پوششی برای فرار از پاسخگویی برای مردم بدنبال شکست های پی در پی دوستان شما در مدیریت استان بوده است . حالا چند تا ابدارچی و کارمند که از دولت قبل دست نخورده در محل کارشان مانده اند در مقابل استاندار و معاونین و مدیران کل که محلی از اعراب ندارند . آقای نظر پور دیگر زمانش گذشته که با شانتاژ دولت اداره میشد .مردم کار را میبینند .