- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

صندوق کارآفرینی پارس‌آباد ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- فرشاد منوچهری اظهار داشت: کمک برای ایجاد فضای کسب و کار و توسعه و پایداری مشاغل ایجاد شده در قالب طرح امید و نیز ارائه تسهیلات ازدواج همچنان با جدیت ادامه دارد و ارائه این تسهیلات توانسته برای ۳۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد کند که هم‌اکنون به فعالیت مشغول هستند.
وی افزود: رویکرد این صندوق از زمان شروع آغاز به کار دولت یازدهم و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی فرآیندمحوری در تولید را مدنظر قرار داده و گامهای موثری نیز در این زمینه برداشته است.
رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان پارس‌آباد مغان تصریح کرد: به همین ترتیب صندوق از کسب و کارهای خرد محور خارج شده و به سمت کسب و کارهای بازارمحور و تولید محور حرکت می‌کند و بر این اساس واحدهای تولیدی عضو خوشه‌ها و شبکه هاب کسب و کار و زنجیره‌های تولید را در اولویت کاری خود قرار داده است.
منوچهری بیان کرد:در این راستا صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاههای ذی‌ربط برای شناسایی پشتیبانان و کارآفرینان و تولیدکنندگان برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی منعقد کرده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید با الهام گرفتن از تعالیم عالیه اسلام در احیای سنت قرض‌الحسنه با هدف غیرانتفاعی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور پایداری و تثبیت مشاغل موجود و کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت می‌کند.
رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان پارس‌آباد مغان افزود: از طرحهای کارآفرینی دارای توجیه فنی واقتصادی و مالی به منظور ایجاد فرصتهای شغلی جدید با اولویت توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم پشتیبانی می‌کند و هم‌اکنون این صندوق برای ۳۹۵ نفر با اعتباری بالغ بر۱۷ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.