امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 7th, 2017 9:07 | کد خبر : 21216 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

صندوق کارآفرینی پارس‌آباد ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان پارس‌آباد مغان از پرداخت تسهیلاتی در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب اشتغال، ازدواج و طرح امید با نرخ کارمزد ۴ درصد از آغاز دولت یازدهم خبر داد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- فرشاد منوچهری اظهار داشت: کمک برای ایجاد فضای کسب و کار و توسعه و پایداری مشاغل ایجاد شده در قالب طرح امید و نیز ارائه تسهیلات ازدواج همچنان با جدیت ادامه دارد و ارائه این تسهیلات توانسته برای ۳۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد کند که هم‌اکنون به فعالیت مشغول هستند.
وی افزود: رویکرد این صندوق از زمان شروع آغاز به کار دولت یازدهم و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی فرآیندمحوری در تولید را مدنظر قرار داده و گامهای موثری نیز در این زمینه برداشته است.
رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان پارس‌آباد مغان تصریح کرد: به همین ترتیب صندوق از کسب و کارهای خرد محور خارج شده و به سمت کسب و کارهای بازارمحور و تولید محور حرکت می‌کند و بر این اساس واحدهای تولیدی عضو خوشه‌ها و شبکه هاب کسب و کار و زنجیره‌های تولید را در اولویت کاری خود قرار داده است.
منوچهری بیان کرد:در این راستا صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاههای ذی‌ربط برای شناسایی پشتیبانان و کارآفرینان و تولیدکنندگان برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی منعقد کرده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید با الهام گرفتن از تعالیم عالیه اسلام در احیای سنت قرض‌الحسنه با هدف غیرانتفاعی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور پایداری و تثبیت مشاغل موجود و کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت می‌کند.
رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان پارس‌آباد مغان افزود: از طرحهای کارآفرینی دارای توجیه فنی واقتصادی و مالی به منظور ایجاد فرصتهای شغلی جدید با اولویت توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم پشتیبانی می‌کند و هم‌اکنون این صندوق برای ۳۹۵ نفر با اعتباری بالغ بر۱۷ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات