- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

شورای شهر پارس آباد دستی در زمین خواری ندارد/ حل مشکل طرح بازارچه مرزی در اولویت قرار دارد

به گزارش مغانه، حسن حسین اوغلی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شایعه و اتهام دست داشتن برخی اعضای شورا در بحث زمین خواری و تصرف غیر قانونی زمین های ملی، افزود: برخی ها شورا را متهم می کنند به اینکه با تصرف غیرقانونی اراضی و فروش آن ۱۳۰میلیارد ریال بین خودشان تقسیم کرده اند که این اصلاً صحت ندارد و ما آنرا به شدت تکذیب می کنیم و به صراحت می گوییم که نه زمین خواری کردیم و نه در این خصوص با کسی شریک هستیم.
وی با بیان اینکه هریک از اعضای شورا یک شخصیت حقوقی و یک شخصت حقیقی دارد، به مشکل پیش آمده برای یکی از اعضای شورای شهر پارس آباد در بحث معامله ملک اشاره کرد و گفت: صاحب ملک مورد بحث دردوره قبلی شورا، با شهرداری توافق کرده و قطعه زمینی با کاربری ورزشی به اداره ورزش و جوانان واگذار کرده است.
وی با اعلام اینکه کل این زمین حدود هفت هزار و ۱۲۰متر مربع است ادامه داد: حالا صاحب ملک ادعا می کند از این مقدار زمین، شش هزار و ۴۰۰متر مربع را طی توافقی واگذار کرده و مابقی آن به متراژ ۷۰۰متر مربع در مالکیت خودش می باشد.
وی با بیان اینکه صاحب ملک آن مقدار اراضی که ادعای مالکیت آنرا دارد پس از قطعه بندی فروخته است، اضافه کرد: متاسفانه یکی از همکاران ما به عنوان یک شخص حقیقی و به گمان اینکه این اراضی هیچ مشکل، معارض و موردی ندارد به عنوان شاهد ذیل قولنامه ای را امضا کرده است.
حسین اوغلی گفت: امیدواریم با ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم موضوع با طی مراحل قانونی ختم به خیر شود.
او بیان کرد: به جرات و صراحت می گویم که هیچ یک از اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد نقشی در مسئله زمین خواری و تصرف اراضی ملی ندارند.
فروش زمین حوض آب امتداد بازارچه تیمورپور
رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: در تلاش هستیم برای درآمدزایی بیشتر برای شهرداری، مکان فعلی حوض آب واقع در امتداد بازارچه تیمورپور را پس از قطعه بندی به متقاضیان واگذار کنیم.
حسین اوغلی با بیان اینکه کاربری این زمین تجاری است، اظهار کرد: با هدف تعریض خیابان کشاورز، خرید ماشین آلات پخش آسفالت و حل مشکل آسفالت خیابانهای سطح شهر به خصوص آسفالت جاده منتهی به تفرجگاه ساحلی، زمین مورد بحث پس از انجام مراحل قانونی و اطلاع رسانی قطعه بندی و فروخته خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر این حوض با وضع موجود هیچ نقشی در زیبایی شهر ندارد لذا از محل درآمد حاصل از فروش آن می توان هم به زیباسازی شهر و هم عمران و آبادانی و توسعه شهر کمک کرد.
حل مشکل طرح بازارچه مرزی در اولویت قرار دارد
حسین اوغلی با اشاره به ضرورت احداث بازارچه مرزی در این منطقه گفت: رفع مشکل طرح بازارچه مرزی در اولویت برنامه های شورای شهر و شهرداری پارس آباد قرار دارد.
او با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در زمان شورای شهر قبلی آغاز شده، افزود: برای اجرای این طرح شورای دوره گذشته به صورت قانونی با یک شرکت سرمایه گذار قراردادی منعقد کرده اند که به علت پاره ای مشکلات این طرح راکد مانده است.
وی با اعلام اینکه قرارداد این پروژه عظیم طوری منعقد شده که طرفین حق فسخ آنرا ندارند، افزود: از بازرسی کل کشور استعلام کردیم که به محض دریافت پاسخ به صورت قانونی کار احداث این بازارچه شروع خواهد شد.

6 Comments (Open | Close)

6 Comments To "شورای شهر پارس آباد دستی در زمین خواری ندارد/ حل مشکل طرح بازارچه مرزی در اولویت قرار دارد"

#1 Comment By مهدوی On 2015/05/27 @ 4:52 ق.ظ

با تشکر فرواران از تلاش و خدمات شورای شهر، خواهشمندیم پیگیری کنید تا زباله های سطح شهر هر روز و در وقت مقرر جمع آور و حمل و به وضعیت جوب ها رسیدگی شود.

#2 Comment By روحی سید ولی On 2015/05/27 @ 4:57 ق.ظ

بنده به صداقت و پاکدستی آقای حسین اوغلی ایمان دارم و مطمئنم در دوره بعدی با رای بیشتر نسبت به دوره فعلی در انتخابات شورا پیروز خواهد شد. این راهم می دانم که برخی از اعضا خیلی مرموز و دنبال منافع خود هستند.

#3 Comment By ناشناس On 2015/05/27 @ 4:59 ق.ظ

در چاه را میشه بست ولی دهان مردم را نمیشه بست/ متاسفانه برخی ها بدون ترس از خدا و آخرت به دنبال تخریب و تهمت زنی هستند . خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

#4 Comment By شهروند On 2015/05/27 @ 11:10 ق.ظ

سیدولی ، اینجا محل تبلیغات حسین اوغلی نیست. شما تا حالا یاد نگرفته ای که کار شورا گروهی است نه انفرادی؟؟؟ شورا یعنی چه؟

#5 Comment By رضا On 2015/05/27 @ 2:13 ب.ظ

اقای حسین اوغلی جناب اگه رشته ات برنامه ریزی شهری یا معماری بود این حرف فروش حوض اب امتداد بازار تیمورپور را نمی زدید بلکه بااستفاده از نظرات مهندسان و کار شناسان برجسته منطقه به توسعه ان فکر می کردی نه فروش ان مرد حسابی مگه نفت خام بود می فروشی اقای حسبن اوغلی چند سال است که این حوض در انجا بوده است بردار گرامی بی جهت و بی دلیل این حوض را در انجا نگذاشته اند قبل از امدن شما اعضای شورای شهر هایی امدند و رفتند از مدرکد یپلم گرفته تا دکترا ولی هیچ کدام این حرف را نه زداند واقعا جای تاسف دارد از شما بعید بود

#6 Comment By ناشناس On 2017/01/03 @ 1:34 ب.ظ

باسلام خدمت عزیزانی که درامر انتخاب نام برای محله _کوچه-خیابان دخیل هستندمحلات وکوچه های بی نام را نامدار کنید انتخاب نام برای یک جا
هزینه زیادی لازم ندارد انتخاب ازشما هزینه ازما
ساکنان کمپ کشت وصنعت مغان وپارس بنطرعزیزان چگونه باید به آتشنشانی جهت مهار آتش سوزی-۱۱۵برای فوریتهای پزشکی -۱۱۰برای دادخواهی آدرس بدهند