امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 2nd, 2015 6:27 | کد خبر : 8952 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شورای آموزش و پرورش پارس آباد رتبه اول استانی را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ارزیابی های سالانه مقام دوم و درهفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش ، مقام اول استانی را به دست آورد.

به گزارش مغانه، احمد دهقانی افزود: شوراهاي آموزش وپرورش نقش بسيار فعال وموثري در رفع مشکلات و تنگناهای آموزشی و تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت دارد.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش همچنین از موثرترین و کارآمدترین شوراها در کشور بوده و سهم به سزایی در ارتقای کیفیت آموزش وپرورش وتعليم وتربيت دارد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش پارس آباد در سایه وحدت و همدلی وهمفكري مجموعه کارکنان وهمكاراي و تلاش مضاعف فرهنگيان و مدیران در سال های اخیر موفقیت های بزرگی کسب کرده است.

دهقانی گفت:آموزش و پرورش این منطقه در سال تحصیلی 93-92 موفق شد رتبه اول كميته فرهنگيان ودانش آموزان در دهه فجر و مقام نخست هفته تربيت اسلامي را بين نواحی و مناطق 19 گانه استان را کسب کند.

وی، به ارتقای جایگاه این شهرستان در کنکور سراسری(هنرستان فنی و حرفه ای) اشاره و بیان کرد: كسب رتبه پويا در طرح تعالي مديريت كيفيت مدار ، كسب مقام اول توسط هنرستان شهيد بهشتي در رتبه هاي زير صد كشوري در كنكور در سطح استان و دستیابی به رتبه دوم پژوهش سراي رشد در بين پژوهش سراهای استان، از دیگر توفیقات این منطقه است که این افتخارات در سایه تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش و کلیه معلمان و مدیران به دست آمده است.

وی اضافه کرد: پارس آباد همچنین در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان نور از شهرستان های برجسته استان و کشور است.

اخبار مرتبط

نظرات

حسن

اقاي دهقان لطفا از ميزتان بلند شو و برو به روستا ها ببين دانش اموزان در مدرسه اي درس مي خوانند كه اگر يك زلزله كوچك بيايد تمام بچه ها كشته مي شوند به قول مقامات بالا دستي مي گويند اينده ايران را دانش اموزان امروز مي سازند رتبه استاني كسب كردن افتخار نيست اين مشكل را حل كردن افتخار است كه در پيشگاه خداوند متعال رو سفيد باشيد نه اين كه خود را غرق سياست هاي غلط نماينده كنيد اين دانش اموزان عذاب میكشند من مدر سه اي مي شناسم كه سرويس بهداشتي ندارد كه واقعا جاي تاسف دارد

ناشناس

جناب حسن شماکه تشنه قدرت وپست هستیدلطفا جوسازی نکنید تمامی کارها رسیدگی میشود اگر خیلی نارحت هستین معاون آموشی را بدیم بهت

ناشناس

با سلام آقای دهقان وقت ندارند برای اینکه معاون برنامه ریزی اش بجای رسیدگی به مشکلات مدارس اتاقش محل تجمع اصلاح طلبان شده است وقت ندارند و هر روز در جلسات مختلف در حال برنامه ریزی برای انتخابات هستند و رسیدگی به مشکلات مدارس اولویت آنان نیست

ا125

مدرسه م ح نماز خانه برق ندارد در قرن۲۱ مدرسه که مشکل کامپیوتر دارد مدرسه میز در پیکر ندارد شما برو به جلسلت

حاج کریم صادقی

باسلام
در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش تمامی کسانی که در منطقه پارس آباد نفس میکشند باید قدم بردارند.
هر مشکلی هست باید بیان شود تا راه حل مناسبی پیش رو به جهت حل انتخاب شود.