امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 20th, 2014 7:03 | کد خبر : 2549 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شورای آموزش و پرورش پارس آبادمغان رتبه اول استانی را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ارزیابی های سالانه و هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش سال 91، موفق به کسب مقام اول استانی شد. علی حبیب پور، روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش(24لغایت 30دی ماه)، افزود: شوراهای آموزش […]

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ارزیابی های سالانه و هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش سال 91، موفق به کسب مقام اول استانی شد.

علی حبیب پور، روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش(24لغایت 30دی ماه)، افزود: شوراهای آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات و تنگناهای آموزشی و تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت دارند.

وی، با تاکید بر اهمیت ویژه این شوراها، بیان کرد: شورای آموزش و پرورش موثرترین و کارآمدترین شوراها در کشور است و سهم به سزایی در ارتقای کیفیت آموزش دارد.

وی، با اعلام اینکه آموزش و پرورش پارس آباد در سایه وحدت و همدلی بین مجموعه کارکنان و تلاش مضاعف معلمان و مدیران، در سال های اخیر به موفقیت های بزرگی نایل شده است، ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان بر اساس ارزیابی های کمی و کیفی در سال تحصیلی 92-91در هشت شاخص مقام برترکشوری و در 25شاخص رتبه برتر استانی را در بین مناطق و نواحی استان اردبیل کسب کرده است.

حبیب پور، با اشاره به نقش شور و مشورت در استحکام بنای خانواده، اظهار کرد: خانواده در دین مبین اسلام اولین و ارزشمندترین نهاد در پیشگاه خداوند متعال است و مشورت و همکاری از بطن و متن خانواده به جامعه تسری پیدا می کند.

نظرات