امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 20th, 2016 2:55 | کد خبر : 16192 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: شورای آموزش و پرورش نقش مهم و بسیار ارزشمندی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد.

احمد دهقانی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش افزود: این شورا در رفع مشکلات و کاستی ها، توسعه و تجهیز و بهبود وضعیت فضاهای فیزیکی مدارس نقش بی بدیلی دارد.
وی با اشاره به وظایف و اختیارات اعضای شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش پارس آباد بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، از موفق ترین و فعال ترین شوراهای کشور است و در جایگاه خوبی در سطح استان و کشور قرار دارد.
وی با بیان اینکه بدون توجه به آموزش و پرورش، رونق و پیشرفت کشور در زمینه ها و حوزه های مختلف امکان پذیر نیست، گفت: توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی، باعث رشد و ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس و توسعه پایدار کشور می شود.
به گفته وی در سال جاری ۱۰۶طرح و برنامه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان مصوب شده که از این تعداد افزون بر ۹۷درصد اجرایی شده است.
دهقانی به نقش موثر این شورا در جذب و جلب مشارکت ها و کمک های مردمی اشاره و بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته اولیای دانش آموزان با اهدای دو میلیارد ریال به صورت داوطلبانه به مدارس این شهرستان ، در تامین بخشی از هزینه های آموزشی و پرورشی فرزندان خود مشارکت کردند.

۲

اخبار مرتبط

نظرات

اولیا دانش اموزازپارس اباد

هرکسی درمورد تعلیم وتربیت صحبت میکنه ؛اول نقش خودش وبرخی افراد را بزرگنمایی می کنه !درصورتیکه بیشترین تاثیر درپیشرفت دانش اموزان رااولیا وخود دانش اموز داره /که ازاینها اسمی به میان نمیاد،اولیاست که هزینه خوراک وپوشاک وکلاسهای تقویتی وخصوصی را می پردازه نه اموزش وپرورش !تازه اگر دانش اموز انگیزه ومطالعه واستعداد لازم رانداشته باشه ،چطور می تونه پیشرفت را ازاو انتظار داشت .سخن اخر اینکه تمامی فرهنگیان از رییس گرفته تامستخدم موجودیتش وابسته به دانش اموز است .