امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 30th, 2013 3:21 | کد خبر : 1384 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهردار جدید پارس آبادمغان معرفی شد

احمد داداشی، به عنوان شهردار جدید شهر مرزی پارس آباد مغان معرفی شد. معاون عمرانی استانداری اردبیل در جلسه معرفی شهردار جدید پارس آباد گفت: شهر پارس آباد استعدادهای خدادادی زیادی دارد که با کمترین هزینه و سرمایه گذاری می توان این استعدادها را در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه و آسایش شهروندان […]

055

احمد داداشی، به عنوان شهردار جدید شهر مرزی پارس آباد مغان معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری اردبیل در جلسه معرفی شهردار جدید پارس آباد گفت: شهر پارس آباد استعدادهای خدادادی زیادی دارد که با کمترین هزینه و سرمایه گذاری می توان این استعدادها را در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه و آسایش شهروندان به کار گرفت.

سیدکمال الدین میرجعفریان، بر ضرورت احصا و شناسایی استعدادها و قابلیت های این شهر تاکید کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری پارس آباد می توانند با شناسایی دقیق و برنامه ریزی درست و اصولی و با مجوز و راهکارهای قانونی، از امکانات موجود و استعدادها و توانمندی های خدادادی این منطقه بیشترین استفاده را در جهت بهبود وضعیت شهر ببرند.

وی، استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی را در پیشرفت و توسعه شهر حائز اهمیت دانست و از شهردار و شورای شهر پارس آباد خواست، با واگذاری برخی امورات شهری به بخش غیردولتی، از آنان در جهت عمران و زیباسازی شهر استفاده کنند.

او، ترافیک را از معضلات اساسی شهر پارس آباد ذکر کرد و گفت: با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب و منطقی و اهمیت دادن به بحث ترافیک شهری، احداث پارکینگ های عمومی خودور، این مشکل به صورت علمی و اساسی چاره اندیشی شود.

میرجعفریان، با بیان اینکه طرح تفصیلی و جامع شهر پارس آباد در دست بازنگری است، بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و غیراصولی در این منطقه تاکید کرد و افزود: ساخت و سازهای غیراصولی موجب اختلال در روند خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان و سبب رشد و توسعه ناموزون و بی رویه شهر می شود.

022

وی، بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی را از دیگر مشکلات و موانع رشد شهر پارس آباد عنوان کرد و گفت: با تشویق و ترغیب مردم و ارائه خدمات و تسهیلات و بسته های تشویقی به آنان، برای رفع این معضل اساسی نیز باید چاره اندیشی کرد.

وی، با بیان اینکه شهردار نباید منتظر تخصیص اعتبارات از جایی باشد،  ادامه داد: مدیریت خوب و موفق کسی است که منابع را به خوبی مدیریت کند.

وی، با اعلام اینکه نباید به مجموعه شهرداری به دیده صرفاً عمرانی نگریسته شود، اظهار کرد: این نهاد باید درکنار کارهای عمرانی، فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و معیشتی مردم را انجام دهد.

او، اتحاد و همبستگی بین شورا و شهردار و تعامل میان دستگاه های اجرایی را در اجرای موفق برنامه ها و طرح ها اثربخش دانست و ادامه داد: پرهیز از مسایل حاشیه ای و چالشی و حرکت های انفرادی و حفظ وحدت و یکپارچگی سبب می شود تا کارها در حداقل زمان و با کیفیت مطلوب به سرانجام برسد.

میرجعفریان، نیروی انسانی مجرب و متدین را از ظرفیت ها و پتانسیل های تمام دستگاه ها به خصوص شهرداری ها عنوان و بیان کرد: شهرداری ها باید با شناسایی و به کار گیری چنین نیروهایی از آنان با حداکثر راندمان و بهره وری استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: شوراها و شهرداران باید به تمام نقاط شهری عادلانه و یکسان نگاه کنند و در اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان نباید تبعیض قائل شوند.

در این جلسه با قرائت و اعطای حکم استاندار اردبیل، احمد داداشی به عنوان شهردار جدید پارس آباد معرفی و با اهدای هدایا از خدمات دوساله رحیم بیرامزاده شهردار قبلی و فعالیت های دوماهه باب اله دشتی سرپرست قبلی شهرداری این شهر قدردانی شد.

 

نظرات