امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 17th, 2014 1:33 | کد خبر : 5301 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهرداری پارس‌‌آباد به درجه 8 ارتقاء یافت

شهردار پارس‌آباد از ارتقای درجه و رتبه شهرداری پارس‌آباد از درجه هفت به هشت خبر داد.

IMG_7793به گزارش مغانه، احمد داداشی در نشست با شهرداران شهرهای اسلام آباد ، تازه کند و اصلاندوز از توابع شهرستان پارس آباد مغان، اظهار داشت: در سفر اعضای شورای شهر  پارس آباد به تهران، رایزنی‌‌ها و پیگیری‌‌های خوبی برای حل مشکلات عمران و آبادانی شهری انجام گرفت.

شهردار پارس‌آباد از تشکیل جلسه با معاون تاکسیرانی شهرداری تهران به منظور خرید 10 دستگاه تاکسی درون شهری خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان تاکسیرانی تهران در قبال دریافت قیمت این خودروها تعداد 10 دستگاه تاکسی ویژه بانوان و بی‌سیم در اختیار شهرداری پارس‌آباد قرار دهد که شهرداری با درج فراخوان و آگهی این تاکسی‌ها را در اختیار افراد حائز شرایط و صلاحیت قرار خواهد داد.

این مسئول در مورد ایجاد و افتتاح منطقه دو شهرداری پارس‌آباد نیز قول مساعد داد و افزود : سال گذشته درآمد شهرداری پارس آباد بیش از 110میلیارد ریال بود که پیش بینی می شود امسال این رقم به 140میلیارد ریال افزایش یابد.

شهردار پارس آباد کل اعتبار تخصیص یافته به شهرداران منطقه را بیش از  14میلیارد ریال عنوان کرد و خواستار  حمایت بیشتر از شهرداران جهت آباد سازی منطقه شد.

شهرداران تازه کند ، اسلام آباد و اصلاندوز نیز  در سخنان جداگانه ای، خواستار تخصیص صدرصدی اعتبارات پیش بینی شده شهرداری ها جهت حل مشکلات شهری شدند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات