- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

شماره تلفن تمام مناطق استان اردبيل از مرداد ماه 8 رقمی می‌شود

IMG15350790

یاور محمد حسینی، اظهار داشت: ما تمام مقدمات عملیاتی کردن این طرح را مهیا کرده‌ایم و قرار است با حذف کد 0451 و 0452 برای استان اردبیل همه شماره ‌تلفن‌های ساکنان این استان هشت رقمی باشد.

وی تصریح کرد‌: در قبوض صادر شده جدید شماره تلفن جدید هموطنان به آنها اعلام شده که از اول مرداد ماه این شماره‌ تلفن‌ها قابل تماس و ارتباط‌ گیری خواهد بود و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ها نیز در این دو ماه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل افزود: سامانه پیامکی 1000045118 برای کسب اطلاعات هموطنانمان از شماره تلفن جدیدشان در نظر گرفته شده است که کافی است شماره تلفن فعلی از طریق این پیامک ارسال شود تا شرکت مخابرات برای آنها شماره جدیدشان را ارسال کند.

محمد حسینی ادامه داد: در شهر اردبیل به عنوان نمونه در محدوده شماره تماس با رقم اول 44 هموطنان می‌توانند عدد 33 را به سمت چپ آن اضافه کنند تا شماره جدید آنها که یک عدد هشت رقمی است به دست آمده و شماره جدید تماس تلفنی با خانه یا محل کار آنها به دست آید.

این مسئول تاکید کرد: با حذف کد داخل استانی هموطنانی که بخواهند خارج از استان با اردبیل تماس بگیرند باید به جای 0451 و یا دو از اول مرداد ماه کد 045 را بگیرند سپس شماره تلفن هشت رقمی را مدنظر قرار داده و اقدام به تماس کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل یادآور شد: حذف کد داخل شهری زمینه کاهش هزینه‌ها و سرعت ارتباط گیری را فراهم می‌آورد که امیدواریم همه هموطنان بتوانند از ثمره و نتیجه آن استفاده کنند.

محمد حسینی گفت: تلاش ما بر این است تا با این اقدام رضایت‌مندی مخاطبان و مشترکان خود را فراهم کنیم تا ارتباط گیری در داخل استان و حتی برای ساکنان خارج از استان با سهولت بیشتر انجام شود.

منبع:فارس