امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 2nd, 2014 8:22 | کد خبر : 2679 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان در پارس آبادمغان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از برگزاری ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان، 19تا 25 بهمن ماه جاری در مجموعه فرهنگی وسینمایی انقلاب این شهرستان خبر داد. “یوسف روزگاری ” عصر امروز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه گفت: تا کنون پنج دوره از این جشنواره به همت موسسه فرهنگی […]

022رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از برگزاری ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان، 19تا 25 بهمن ماه جاری در مجموعه فرهنگی وسینمایی انقلاب این شهرستان خبر داد.

“یوسف روزگاری ” عصر امروز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه گفت: تا کنون پنج دوره از این جشنواره به همت موسسه فرهنگی و هنری مغان هنر و با استقبال بسیار خوب هنرمندان و اقشار مختلف برگزار شده است که امیدواریم جشنواره ششم بهتر از دوره های قبل در این منطقه برگزار شود.

وی، با بیان اینکه این جشنواره نقش موثری در شناساندن توانمندی های فعالان عرصه هنر و شکوفایی استعدادهای هنری منطقه دارد، ادامه داد: جشنواره امسال به صورت استانی و با حضور فیلمسازان و هنرمندان مناطق مختلف استان و در سه بخش مسابقه، میهمان و ویژه برگزار خواهد شد.

وی، بیان کرد: در بخش مسابقه آثار فیلمسازان منطقه مغان(بیله سوار، گرمی و پارس آباد) در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن بررسی و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

او، اظهار کرد: در بخش میهمان آثار و تولیدات جدید فیلمسازان استان به نمایش گذاشته خواهد شد و در بخش ویژه نیز فیلم های کوتاه برتر کشور و جهان به نمایش عمومی در خواهد آمد.

وی، گفت: در بخش مسابقه فیلمنامه نویسی نیز آثار فیلمنامه نویسان فیلم کوتاه منطقه دشت مغان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در طول مدت برپایی جشنواره، بیش از 100فیلم کوتاه به نمایش درخواهد آمد.

وی، با بیان اینکه حدود 100فیلم و فیلمنامه در بخش های مسابقه و جنبی به دبیرخانه جشنواره واصل شده ، افزود: همچنین در مدت برگزاری جشنواره، نمایشگاه عکس متشکل از آثار عکاسان برجسته کشوری با موضوع خانواده ومعنویت با همکاری حوزه هنری اردبیل در نگارخانه سینما انقلاب این شهرستان برپا خواهد شد.

نظرات