امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 30th, 2014 12:18 | کد خبر : 2630 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ششمین جشنواره فیلم و عکس مغان در پارس آباد برگزار می شود

ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان 19تا 25 بهمن ماه جاری در شهرستان پارس آباد برگزار می شود. “غریب منوچهری” دبیر این جشنواره عصر با اعلام این خبر به مغانه گفت: این جشنواره امسال به صورت استانی و با حضور فیلمسازان و هنرمندان مناطق مختلف استان و در سه بخش مسابقه، میهمان و […]

DSC04320

ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان 19تا 25 بهمن ماه جاری در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

“غریب منوچهری” دبیر این جشنواره عصر با اعلام این خبر به مغانه گفت: این جشنواره امسال به صورت استانی و با حضور فیلمسازان و هنرمندان مناطق مختلف استان و در سه بخش مسابقه، میهمان و ویژه برگزار خواهد شد.

وی، بیان کرد: در بخش مسابقه آثار فیلمسازان منطقه مغان(بیله سوار، گرمی و پارس آباد) در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن بررسی و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

او، اظهار کرد: در بخش میهمان آثار و تولیدات جدید فیلمسازان استان به نمایش گذاشته خواهد شد و در بخش ویژه نیز فیلم های کوتاه برتر کشور و جهان به نمایش عمومی در خواهد آمد.

منوچهری، گفت: در بخش مسابقه فیلمنامه نویسی نیز آثار فیلمنامه نویسان فیلم کوتاه منطقه دشت مغان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی، با بیان اینکه تا کنون بیش از 60فیلم و 40فیلمنامه در بخش های مسابقه و جنبی به دبیرخانه جشنواره واصل شده ، افزود: به علت استقبال خوب هنرمندان و علاقه مندان به فیلم سازی و فیلمنامه نویسی و درخواست این عزیزان، مهلت ارسال آثار تا امروز دهم بهمن تمدید شده است.

وی، ادامه داد: فیلمسازان و فیلمنامه نویسان فیلم کوتاه منطقه مغان که علاقه مند به حضور در ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان هستند می توانند با مراجعه به وبلاگ www.moghanhonar.blogfa.com فرم مخصوص شرکت در این رویداد مهم فرهنگی و هنری را تهیه و پس از تکمیل و تا قبل از انقضای مهلت تعیین شده به همراه آثار، به دبیرخانه جشنواره به نشانی پارس آباد- اول خیابان کشاورز – موسسه فرهنگی و هنری مغان هنر ارسال کنند.

وی، با اعلام اینکه برگزاری دوره های قبلی این جشنواره موجب رشد چشمگیر علاقمندان به سینما و فیلمسازی در منطقه شده است، افزود: جشنواره ششم به همت موسسه فرهنگی وهنری مغان هنر پارس آباد و با همکاری اداره کل ارشاد استان اردبیل و ادارات محلی در محل مجموعه فرهنگی وسینمایی انقلاب پارس آباد برگزار خواهد شد.

او، خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه عکس متشکل از آثار عکاسان برجسته کشوری با موضوع خانواده ومعنویت با همکاری حوزه هنری اردبیل در نگارخانه سینما انقلاب این شهرستان برپا خواهد شد.
به گزارش ایرنا، موسسه فرهنگی و هنری مغان هنر در سال 78 فعالیت خود را شروع کرده و به عنوان موسسه فعال در زمینه فرهنگ وهنر در منطقه فعالیت می کند و در این مدت مقام ها و افتخارات زیادی در سطح استان و کشور کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات