امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 20th, 2015 2:10 | کد خبر : 11588 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

“شاپور کریمی” گزینه شهرداری بیله سوار شد

شورای شهر بیله سوار پس از رد صلاحیت گزینه قبلی، این بار “شاپور کریمی” را برای تصدی سمت شهرداری بیله سوار به استانداری معرفی کرد.

به گزارش مغانه به نقل از خبرنگار مغان امروز، شورای شهر بیله سوار پس از شور و مشورت های فراوان، “شاپور کریمی” معاون سابق شهردار پارس آباد را برای تصدی سمت شهرداری بیله سوار به استانداری معرفی کرد.

لازم به ذکر است، کریمی قبل از معرفی شدن به این عنوان، در سمت معاونت شهرداری پارس آباد مشغول به خدمت بوده و جزو  اصلی ترین گزینه برای تصدی شهرداری پارس آباد بود.

انتخاب شاپور کریمی برای تصدی شهرداری بیبله سوار، ذیرکی و ریزبینی شورای شهر بیله سوار را نشان داد و به نوعی گوی سبقت را از شورای شهر پارس آباد گرفت.

  وی از لحاظ علمی و تجربی، جزو با تجربه ترین و  متخصص ترین نیروهای شهرداری پارس آباد می باشد که از لحاظ علمی در رشته مهندسی عمران، مدرک کارشناسی ارشد و از لحاظ مدیرتی فردی کار بلد و با تجربه است.

در صورت همکاری و هماهنگی مستمر اعضای شورای شهر با گزینه معرفی شده، شاهد شهری آباد و نمونه در سطح استان خواهیم بود.

ایگاه اطلاع رسانی مغان امروز شهرستان بیله سوار آزروی موفقیت برای جناب آقای شاپور کریمی را دارد. و امیدوار است پس از اتمام مراحل قانونی از طریق مراجع ذیربط بتواند بار سنگین مشکلات انباشت شده را از دوش شهر بیله سوار، کم کرده و  مردم را به داشتن شهری آباد و زیبا امید وار کند.

اخبار مرتبط

نظرات

توحیدی

درخصوص این این انتخاب هوشمندانه به شورای شهر بیله سوار احسنت گفته وبرای آقای کریمی آرزوی موفقیت دارم .

اكبر

سلام خسته نباشید/به عرض میرساند که درخصوص اقای شاپور کریمی به عنوان شهرداربیله سوارواقعا به شورای شهر بیله سوار باید احسنت گفت. مطمئنا با انتخاب آقای کریمی به عنوان شهردار بیله سوار ، این شهر در سایه توانمندی و فعالیت و همت وی به شهری آباد و توسعه یافته در سطح استان تبدیل خواهد شد. به هر حال به مردم بیله سوار وشورای شهر تبریک میگوییم

احمد-م

نهایت بی ادبی هست که نظرات را گلجین کردن بس به مردم ارزش قایل باشید مسول محترم سایت ها