امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 29th, 2014 4:42 | کد خبر : 2626 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سینما انقلاب پارس آباد به امکانات پخش دیجیتال مجهز می شود

 معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از تجهیز سینما انقلاب پارس آباد به امکانات پخش دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد. نعمت مونسی در آیین تودیع و معارفه رئیسان قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، افزود: برای این منظور حدود 600میلیون ریال از سوی وزارت فرهنگ […]

012

 معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از تجهیز سینما انقلاب پارس آباد به امکانات پخش دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.

نعمت مونسی در آیین تودیع و معارفه رئیسان قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، افزود: برای این منظور حدود 600میلیون ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت بلاعوض اختصاص می یابد.

وی، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات جدی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان و ابراز امیدواری کرد با جذب و بکارگیری نیروهای جدید در آینده نزدیک این معضل برطرف شود.

وی، برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای مغان را در شکوفایی استعدادهای هنرمندان دشت مغان بسیار موثر دانست و اظهار کرد: هفدهمین جشنواره تئاتر منطقه ای فجر به میزبانی شهرستان پارس آباد و حداکثر تا اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

او، با اعلام اینکه تقویت و حمایت اساسی از انجمن ها، موجب پیشرفت و تحقق اهداف و برنامه های ارشاد  می شود، از مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست در این زمینه اهتمام جدی دشته باشند.

وی، تجهیز و راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری بخش تازه کند پارس آباد را از نیازها و مطالبات اصلی مردم این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: در هفته آینده این مجتمع به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل و برای تجهیز آن اقدام خواهد شد.

در این مراسم با اعطای لوح و هدیه از خدمات و تلاش های “جابر ایزدپناه” رئیس و “ایرج محمدزاده” سرپرست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد مغان قدردانی و “یوسف روزگاری” به سمت رئیس جدید این اداره منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظرات