- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سینما انقلاب پارس آبادمغان به سیستم دیجیتال مجهز شد

یوسف روزگاری امروز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار مغانه گفت : به حول قوه الهی و با پیگیری های جدی و مستمر، سینما انقلاب این شهرستان که از قدیمی ترین سینماهای کشور و استان محسوب می شود به سیستم پخش دیجیتال مجهز شد و در آینده نزدیک باحضور مسوولان استان وشهرستان رسما” فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

وی، ادامه داد: از زمانی که توفیق خدمت درارشاد پارس آباد نصیبمان شد شبانه روز پیگیر احیای تنها سینمای شهرمان بودیم و درآغازین روزهای امسال نیز اعلام کردیم که تجهیز سینما انقلاب پارس آباد در اولویت برنامه های این اداره قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این خصوص از ابتدای امسال، مکاتبات متعددی با مسوولان ذیربط استانی و کشوری انجام دادیم و در دیداری که در تیرماه امسال ، به اتفاق نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سابق شهرستان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، وزیر ارشاد دستور دادند تا هرچه سریع تر سینما انقلاب پارس آباد به سیستم دیجیتال مجهز شود که پس از گذشت چهار ماه و طی مراحل اداری و قانونی و نصب تجهیزات و امکانات موردنیاز، این دستور تحقق یافت .

وی افزود: بعد از دیجیتالی شدن سینمای پارس آباد با افتخار و قاطعیت اعلام می کنیم که این سینما جزو مجهزترین سینماهای منطقه شمالغرب کشور محسوب می‌شود که همشهریان فرهنگ و هنر دوست پارس آباد می‌توانند فیلم های سینمایی را با بهترین کیفیت تصویر و صدا در این سینما مشاهده کنند.

یوسف روزگاری، با بیان اینکه سینما انقلاب پارس آباد به عنوان تنها سینمای شهرستان، بیش از 40سال قدمت دارد، خاطر نشان کرد: این سینما در مالکیت شهرداری پارس آباد می باشد ولازم بود یک سری تعمیرات لازم صورت گیرد که خوشبختانه با پیگیری هایی که در این خصوص انجام دادیم، توانستیم با حمایت ویژه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس آباد، داخل ساختمان سینما را مرمت و نوسازی کنیم.

دبیرشورای فرهنگ عمومی پارس آباد درخصوص اولین فیلمی که قرار است پس از حدود 13سال تعطیلی و رکود در این سینما اکران شود، گفت : نخستین فیلمی که در آینده نزدیک ما شاهد اکران آن در سینما انقلاب پارس آباد خواهیم بود، فیلم پرطرفدار و پرفروش ” شهر موشها” است و پس ازآن نیز فیلم سینمایی شیار 143 روی پرده سینما نقلاب پارس آباد به نمایش در خواهد آمد.

رئیس ارشاد پارس آباد همچنین از قول مساعد وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی پارس آباد مبنی بر خرید 400 عدد صندلی جدید برای سینما خبرداد وگفت : این موضوع نیز تاحصول نتیجه از سوی این اداره پیگیری خواهد شد.

روزگاری در پایان با بیان اینکه با از سرگیری فعالیت سینما انقلاب پارس آباد، یکی از آرزوها و مطالبات مردم شهرستان محقق شد، از تلاش و پیگیری جدی نماینده مردم منطقه در مجلس ، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیر عامل مؤسسه سینما شهر، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، فرماندار سابق و فعلی شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس آباد و نیز معاونت هنری و کارشناسان امورسینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و اصحاب رسانه و قلم منطقه قدردانی کرد.

12345

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "سینما انقلاب پارس آبادمغان به سیستم دیجیتال مجهز شد"

#1 Comment By behnam On 2014/11/23 @ 7:26 ب.ظ

یاشاسین

#2 Comment By انوری On 2014/11/25 @ 10:23 ب.ظ

آقا سلام لطفا ،حتما،قطعا تاکیدا پیگیری کنید قیمت بلیط 3000تومان فوق العاده گران است اینجا را با تهران مقایسه نکنید ،قیمت پیشنهادی بنده 1000 تا 1500تومانه، اگه می خواهید با اقبال و استقبال عمومی در سینما مواجه شویم این حد قیمت مناسبه ،به گوش مسئولین برسانید نگذارید قیمت 3000 تومان تعیین شود .مغانه ، آران مغان لطفا به گوش مسولین شهری برسانید ایا به فکر جوانان و نوجوانان که اکثرشان بی پولن هستید؟ اینجا شهرستان مرزی است یادتان باشد