امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 17th, 2020 6:05 | کد خبر : 23432 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سپاه در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارد

امام جمعه موقت پارس آباد مغان گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به صورت فعال و جان بر کف در تمام عرصه ها و مراحل انقلاب اسلامی حضور داشته و دارد.

افشین خاک نژاد/ مغانه آنلاین- حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آباد افزود: دشمنان امنیت امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده بودند که سربازان ولایت با رشادت ها و جانفشانی های خود اجازه ندادند آسیبی به این مملکت وارد شود.

وی با بیان اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، اضافه کرد: دشمن تصور می کرد و محاسبه اش این بود که با ترور و شهادت سردار سلیمانی، قدرت منطقه‌ای، قدرت موشکی و قدرت هسته ای جمهوری اسلامی ایران را که از مولفه های بزرگ قدرت ایران اسلامی محسوب می شود تحت تاثیر قرار می دهد و ایران اسلامی به ناچار از آنها صرف نظر می کند ولی ابهت و حیثیت خود را تخریب کردد.

وی ادامه داد: همچنین دشمنان با تحریم اقتصادی درصدد اعمال فشار از سوی مردم بر حکومت بودند که با هوشیاری ملت نتوانستند به اهدافشان نایل شوند.

او اضافه کرد: بنا به فرمایشات مقام عظمای ولایت، حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا، شهادت و تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی جزو ایام الله است.

امام جمعه موقت پارس آباد، شهادت حاج قاسم سلیمانی را منشأ تحولات جدید در کل دنیا دانست و بیان کرد: شهادت این سردار پرافتخار مایه اتحاد و انسجام دنیای اسلام شده است.

او با اشاره به سانحه اخیر هوایی در کشور و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه تلخ، گفت: دشمن همواره از راههای مختلف و بیان مسائل انحرافی دنبال ضربه زدن به نظام و ایجاد شکاف و دودستگی در ایران است ،غافل از این که ملت فهیم ایران اسلامی در همه حال پشتیبان ولایت و مدافع کشور و آرمان های انقلاب اسلامی است.

احمدی با اشاره به فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش(۲۴لغایت ۳۰دی)، این شورا در سال ۱۳۵۸ و با هدف مشارکت و دخالت مردم در برنامه های آموزش و پرورش تشکیل شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات