- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سه هزار تن قیر برای آسفالت معابر پارس آبادمغان خریداری می شود

به گزارش مغانه، حسن حسین اوغلی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی با جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهر مرزی پارس آباد ، بودجه شهرداری پارس آباد را در سال جاری ۲۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با هدف عمران و آبادنی شهر ، پروژه ها و برنامه های مهمی تدوین شده است.

وی اصلاح و بازسازی کانال های زهکش محلات ولی عصر و باکری، ستارخان و حدفاصل جایگاه سی ان جی تا ورودی خیابان شهید بهشتی در مسیر اجیرلو را از طرح های مهم ذکر کرد و گفت: عملیات اصلاح و ساماندهی کانال زهکش واقع در ضلع شرقی محلات باکری و ولی عصر این شهر با بیش از ۸۰درصد پیشرفت و با شتاب مطلوبی در حال اجراست.

وی وجود ترافیک سنگین در برخی خیابان ها به خصوص مرکز شهر را از مشکلات اساسی این شهر دانست و بیان کرد: با احداث خیابان جدید در روبه روی اداره مخابرات شهید قندی به طرف خیابان مطهری و میدان آزادی تا ورودی محله باکری و تکمیل طرح تعریض خیابان شهید رجایی، از بار ترافیکی در معابر شهری به میزان چشمگیری کاسته خواهد شد.

به گفته وی طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر پارس آباد و احداث چهار پارک و بوستان شهری به زودی شروع می شود.

او اصلاح تقاطع جلوی پایانه مسافربری، سه راه جهادکشاورزی، آخر فرودگاه، تعریض چندین دهنه پل، لکه گیری و روکش آسفالت تعداد زیادی از خیابان ها و کوچه ها، آسفالت مسیر تفرجگاه ساحلی، ساماندهی پارک شاهد، احداث پارک شهری آراز، چمن کاری بلوار جانبازان، توسعه فضای سبز، خرید یک هزار و ۵۰۰تن قیر، ساماندهی جوب ها و شن ریزی تمام کوچه های خاکی از برخی فعالیت های مهم شورای شهر و شهرداری پارس آباد عنوان کرد و ادامه داد: اعضای شورای شهر و شهردار در سال جاری نیز برای عمران و پیشرفت شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی راه اندازی کارگاه تولید مصالح شهرداری را از توفیقات و عملکرد خوب این شورا دانست و اضافه کرد: برای خرید دستگاه هیدروکن و تجهیز و تکمیل و راه اندازی این کارگاه، یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی در این کارگاه انواع مصالح مورد نیاز برای اجرای طرح های عمرانی و کارهای بتنی و ساختمانی تولید می شود.

حسین اوغلی با بیان اینکه افزون بر ۷۵درصد ساختمان ها در این شهر به صورت غیرقانونی و غیرمجاز ساخته شده است، گفت: شهرداری پارس آباد از حدود ۲۵درصد مردم عوارض اخذ و برای ۱۰۰درصد شهروندان خدمات لازم ارائه می دهد.

رئیس شورای شهر پارس آباد تغییر پی در پی فرمانداران پارس آباد در دو سال گذشته را یکی از موانع اصلی پیشبرد برنامه ها و اجرای طرح های عمران شهری دانست و گفت: یکی از  فرمانداران پیشین این شهرستان نه تنها هیچ تعاملی با شورا ندانست بلکه با سیاسی کاری و حاشیه سازی، درصدد ناکارآمد و ناموفق جلوه دادن شورا و شهردار این شهر بود.

وی با اعلام اینکه شهرداری یک نهاد مردمی، خودگردان، غیر انتفاعی و غیر دولتی است، بیان کرد: بدون همکاری و مشارکت فعالانه مردم در اداره امور شهر، بستر و زمینه های لازم برای دستیابی به اهداف شهرداری مهیا نخواهـد شد.

حسین اوغلی ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و از آنان خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات و حمایت از برنامه ها و طرح های شورای شهر و شهردار، در آبادانی و زیباسازی شهر سهیم شوند.

در این جلسه تعدادی از معتمدان دیدگاه ها ، دغدغه ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات و معضلات شهر و عملکرد شورا و شهردار این شهر بیان کردند.

IMG_0001 IMG_0005 IMG_0007 IMG_0014 IMG_0015 IMG_0016 IMG_0019 IMG_0021 IMG_0022 IMG_0029

12 Comments (Open | Close)

12 Comments To "سه هزار تن قیر برای آسفالت معابر پارس آبادمغان خریداری می شود"

#1 Comment By حسین صبوری On 2016/04/11 @ 6:55 ب.ظ

ناصر نصیری فرماندار اسبق پارس آبادمغان از زمان انتخاب به این سمت ساز ناسازگاری و مخالفت با شورای شهر را کوک کرد و با تضعیف شورا قصد داشت به اهداف خود نایل شود که خوشبختانه ناکام ماند.

#2 Comment By رحیم خوشبخت On 2016/04/11 @ 6:58 ب.ظ

نصیری نه تنها به شورای شهر بلکه درصدد ضربه زدن به منطقه بود. انتخاب او به عنوان فرماندار پارس آباد کاملا اشتباه بود و جامه فرمانداری پارس آباد بر قامت نصیری خیلی گشاد بود.

#3 Comment By رحمانی On 2016/04/11 @ 7:09 ب.ظ

اگر نصیری جلوی اقدامات خودسرانه شهردار و شورا نمی ایستاد و آنها را به حال خود رها می کرد معلوم نبود الان شهرمان چه وضعی داشت.رئیس شورای شهر با این سخنان می خواهد ضعف و ناکامی شورا را به گردن نصیری بیندازد. زنده باد نصیری

#4 Comment By مغانی On 2016/04/12 @ 6:58 ب.ظ

اقای رئیس شورا کاری نکردید قطعآ دفعه بعد شورا ناکام خواهید ماند.نصیری یک چهره داشت

#5 Comment By ناشناس On 2016/04/13 @ 1:36 ب.ظ

سه هزار تن قیر خریدید تا اسفالت هایی که خرابه رو ترمیم نکنید در عوض بغلش رو یکم بردارید و اسفالت بریزید؟این دیگه چجورشه؟جاده کله اسفالتش خرابه میاند یکم از بغلش برمیدارن اسفالت میریزند!!!!!!

#6 Comment By آشنا On 2016/04/13 @ 4:21 ب.ظ

سرور عزیز رئیس محترم شورا شما اگر برنامه اجرایی وفکری برای آبادانی داشته باشید مطمئناً فضا برای اخلال در امورات شهرداری نه تنها برای آقای نصیری بلکه برای استاندار هم بوجود نمی آید لطف کنید ضعف خود را به گردن فرماندار وتعویضات پی در پی فرماندار نیندازید. آقای نصیری از برجستگان ونخبگان سیاسی ملی می باشند ومایه افتخار مغان واستان می باشند

#7 Comment By فرید On 2016/04/14 @ 8:52 ب.ظ

متاسفانه وضعیت فیزیکی شهر ازجمله آسفالت معابر و زیبا سازی شهر در وضع اسفباری میباشدو چهره شهر ومعابر بسیار نامطلوب میباشد و معلوم نیست بودجه شهری در کجاها هزینه میشود ،و هر مسافری وارد شهر میشود از وضع شهر اظهار تاسف میکنند .

#8 Comment By رحیمی On 2016/04/16 @ 8:39 ق.ظ

بنده به عنوان یک شهروند پارس آبادی از تلاش ها و خدمات شبانه روزی اعضای شورای شهر به خصوص به خاطر ساماندهی وضعیت اسفبار کانال حاشیه محله سی و پنج هکتاری اصلاح فلکه ترمینال و آسفالت خیابان پست صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

#9 Comment By سهیل On 2016/04/16 @ 8:44 ق.ظ

جناب آقای مغانی که از نصیری حمایت می کنید ، نصیری نه تنها کار مثبتی در تصدی پست فرمانداری پارس آباد انجام نداد بلکه بیشترین ضربه را به این شهرستان وارد کرد.

#10 Comment By فاتح On 2016/04/16 @ 3:11 ب.ظ

آقای رحیمی عزیز لازم هست که اطلاع داشته باشید ساماندهی کانال حاشیه محله سی وپنج هکتاری توسط امور آب وتلاش مدیریت محترم امور آب وپیمانکار مربوطه اجراء گردیده ،هزاران بار درخواست وپیگیری اهالی ازشهرداری مثمر ثمر واقع نگردید واهالی با پیگیریهایی که از امور آب صورت دادند اقدامات اجرایی را شاهد شدند اگر قرار برتشکر باشدبایست از مدیر امورآب تقدیر بشه نه اعضای شورای شهر…یکی از اهالی ساکن در خیابان شهید واحدی

#11 Comment By رحیمی On 2016/04/16 @ 4:27 ب.ظ

جناب فاتح گرامی این پروژه ساماندهی کانال حاشیه محله سی و پنج هکتاری طبق اظهارات خود مهندس فرهاد شهبازی مدیر امور آب مغان با پیگیریها و حمایت های شورای شهر و شهردار به مرحله اجرا درآمده است . درسته که امور آب مغان کارفرمای این طرح است ولی اگر تلاش ها و پیگیری های دو نهاد شورا و شهردار نبود ، قطعا این پروژه عملیاتی نمی شد.

#12 Comment By فاتح On 2016/04/17 @ 3:42 ق.ظ

آقای رحیمی عزیز ضرب المثلی هست که میگه “در دیزی بازه حیا گربه کجا رفته” با اوصافی که از وضعیت مصادره به نفع نمودن پروژه توسط شهرداری وشورای محترم در سایتها ونشریات و… دیده می شد هرکسی هم که جای مهندس شهبازی باشه بلحاظ اخلاقی جهت جلوگیری از تخریب شخصیتی عزیزان سعی خواهد کرد تا یه جورایی اسم آنان را هم بیاورد …..