امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 19th, 2014 3:36 | کد خبر : 4505 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سه نفر از اراذل و اوباش در پارس آبادمغان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش و مخلان آرامش در این منطقه خبر داد.

police_arm

سرهنگ الیاس دلیر در مصاحبه با مغانه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه در محله “زیر نهر تراب”، تعدادی از اراذل و اوباش با به دست گرفتن قمه و چاقو راه را برای مردم مسدود و موجب برهم خوردن نظم و آرامش عمومی شده اند، ماموران انتظامی این فرماندهی بلافاصله اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی، با بیان اینکه ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که تعداد سه نفر از اوباش با دست داشتن قمه و چاقو در وسط راه قدرت نمایی می کنند، افزود: افراد اوباش همچنین با عربده کشی ضمن مسدود کردن خیابان و اخلال در نظم عمومی، موجب رعب و وحشت در بین اهالی شده بودند.

وی، با اعلام اینکه اوباش با مشاهده ماموران پلیس، ضمن بی توجهی به تذکر و اخطار صادره، به نیروهای حاضر در محل حمله ور شدند، گفت: در این حین ماموران عمل کننده با اقتدار ویژه و با استفاده از شیوه های پلیسی، اراذل و اوباش افسار گسیخته را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی، ادامه داد: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی اهالی شده است، اضافه کرد: پلیس شهرستان در هر شرایطی اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت در منطقه را نداده و با قدرت و اقتدار تمام، این افراد را در تمام محلات منطقه زمینگیر کرده است.

او، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در هر ساعت از شبانه روز، موضوع را سریعاً و بدون فوت وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدام جدی معمول گردد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات