- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سهمیه آرد نانوایی های متخلف پارس آباد قطع می شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان پارس‌آباد، افزود: ۲۰ درصد از نانوایی های دارای سابقه تخلف سهمیه ای در پارس آباد، به آزاد پز تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه خرید نان با کیفیت حق مردم و شهروندان است، گفت: دولت سالانه مبالغ کلانی را به عنوان یارانه آرد و نان تخصیص میدهد تا مردم را تحت حمایت قرار دهد از این رو نانوایان بایستی در پخت نان دقت زیادی کرده و نان با کیفیت در اختیار شهروندان قرار دهند.

  فرماندار پارس آباد همچنین از تخصیص ماهانه ۳۸ هزار کیسه آرد سهمیه ای برای ۳۰۱ واحد نانوایی فعال شهرستان خبر داد و گفت: در جهت ایجاد رقابت در پخت نان با کیفیت، طبق برنامه و نیاز شهرستان نسبت به صدور پروانه آزاد پز و نانوایی های چند منظوره اقدام خواهد شد.

 احمدی با اعلام اینکه ۲۰ درصد از نانوایی های دارای سابقه تخلف سهمیه ای، به آزاد پز تبدیل خواهند شد، از ادارات متولی خواست نسبت به آموزش نانوایان و آگاه سازی آنها از موازین بهداشتی و تجهیز نانوایی های به لوازم دوگانه سوز برای استفاده در مواقع افت فشار گاز تمهیدات و تذکرات لازم را انجام دهند.

 فرماندار پارس آباد در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی مراتب را با استفاده از شماره ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "سهمیه آرد نانوایی های متخلف پارس آباد قطع می شود"

#1 Comment By دلسوز مغان On 2015/11/02 @ 6:22 ق.ظ

شغل نانوایی یک شغل مقدسی برای ما ایرانیها به حساب میاد نباید با بی کفایتی و ضعف مدیریتی انتظارات شهروندان برآورده نشود..انتظاراتی که شهروندان یک شهر از مسئولان خود دارد اگر در زمان و ماکن خود عملی نگردد هیچوقت نباید انتظار داشت شهروندان هماهنگ با مدیران شهری گام برداشته ودر جهت پیشرفت شهر کمک کنند..

#2 Comment By مغان بالاسی On 2015/11/02 @ 8:02 ب.ظ

اقایان ای کاش به کیفیت ارد هم کمی حساس باشند ارد مصرفی در نانواییهای پارس اباد بیشتر مواقع اصلا مصرف انسانی ندارند

#3 Comment By مغان اوغلو On 2015/11/04 @ 7:17 ق.ظ

متاسفانه کیفیت نان در پارس آباد همیشه پایین بوده وعلتش هم کیفیت پایین آرد .عدم تجربه نانوایان.و بی کفایتی و وجدان فاسد بعضی از نانوایان
و چشم پوشی بازرسان وبرخی مسئولین از خطاها وخیانتهای نانوایان در حق مردم است که با عث شده شهروندان با مشکلات سلامت بخصوص بیماریهای معده روبرو شوند( وجدان تنها محکمه ایست که نیاز به قاضی ندارد) لااقل به خاطر سلامت مردم وارزش معنوی ومقدس بودن نان به فکر این مشکلات باشید