امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 3rd, 2013 9:14 | کد خبر : 987 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سقوط تریلر 18 چرخ روی ماشین‌ عروس+ عکس

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط یک تریلر 18 چرخ روی ماشین عروس و سه خودروی همراه وی خبر داد. به گزارش مغانه، حسن عباسی با بیان اینکه در ساعت 22:59 شب‌گذشته وقوع حادثه‌ای در اتوبان یاسینی به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی، بلافاصله چند دستگاه […]

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط یک تریلر 18 چرخ روی ماشین عروس و سه خودروی همراه وی خبر داد.

به گزارش مغانه، حسن عباسی با بیان اینکه در ساعت 22:59 شب‌گذشته وقوع حادثه‌ای در اتوبان یاسینی به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی، بلافاصله چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در اتوبان یاسینی تقاطع حکیمیه اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه تریلر 18 چرخ حامل بار زباله و نخاله‌های ساختمانی روی یک دستگاه ماشین‌عروس و سه دستگاه خودروی کاروان عروس سقوط کرده است.

 مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان داد که این کاروان عروسی از سمت رودهن به تهران در حرکت بوده که در محدوده تقاطع حکیمیه با این تریلر برخورد می‌کند، گفت: این تریلر 18 چرخ نیز از خروجی حکیمیه در حال ورود به اتوبان یاسینی بوده که در شانه اتوبان روی این خودروی عروس و خودروهای کاروان می‌افتد.

 عباسی با بیان اینکه در این حادثه هشت تن مصدوم شده‌اند، گفت: پنج تن توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند و سه تن نیز در محل و به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

 وی با بیان اینکه داماد به دلیل وارد شدن ضربه به سر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفته، گفت: مریم 25 ساله عروس این ماشین خوشبختانه آسیب جدی ندیده، اما حال عمومی داماد وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، رییس کلانتری 128 تهران‌نو ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی ایستگاه‌های 32 و 56 و 60 و 71 و ماموران پلیس بزرگراه به محض بروز حادثه در محل حاضر شده و اقدامات تامینی و ترافیکی را انجام دادند و با توجه به وخامت حال سرنشینان و مرگ‌مغزی پیمان ۲۷ ساله (داماد) مصدومان برای درمان به بیمارستان فلکه‌سوم تهرانپارس و بیمارستان امام‌حسین (ع) منتقل شدند.

 

تصادف/ ماشین عروس

 

تصادف/ ماشین عروس

 

تصادف/ ماشین عروس

 

تصادف/ ماشین عروس

 

تصادف/ ماشین عروس

 

کلمات کلیدی:

اخبار مرتبط

نظرات