- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سعید مجردی، مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل شد+حکم

به گزارش مغانه آنلاین، در بخشی از حکم “جواد قرآن نویس” رئیس هیات مدیره این بنیاد خطاب به مجردی آمده است:

با توجه به سوابق درخشان و طولانی مدت حضرتعالی به عنوان یکی از اعضاء و بنیان گذاران موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان آرزو، همچنین نمود عینی شکوفائی و رونق آن مجموعه در زمان تصدی سمت مدیریت شما و به جهت بهره گیری از تجربیات ارزشمند و گرانبار حضرتعالی در زمینه امور کودکان و بیماری سرطان در نزد کودکان ، جنابعالی را به سمت مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل منصوب می نمائیم.

این حکم می افزاد: امیدواریم با توجه به سوابق مفید ، شایستگی های علمی و اجرایی و حسن تدبیر در مدیریت حضرتعالی ، بیش از پیش شاهد توسعه و رونق بنیاد باشیم.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "سعید مجردی، مشاور بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان اردبیل شد+حکم"

#1 Comment By حسن پروانه On 2017/03/13 @ 11:42 ب.ظ

باتوجه به علاقه وسابقه مدیریتی برادربزرگواروازاده سلحشوراروزی توفیق داریم. ای کاش بتوانیم برای این فرشتگان نیازمند قدمی برداریم .

#2 Comment By دلسوز مغان On 2017/03/14 @ 12:06 ق.ظ

دری که خداوند از رحمت به روی مردم بگشاید , هیچ کس نمی تواند ببندد و آن در که او ببندد هیچ کس جز او نمی تواند بگشاید و اوست خدای بی همتای با حکمت و مقتدر
سوره ی فاطر , آیه ی ۲
قدر زر زرگر بداند ……بدینوسیله از ارزش گذاری مسئولین خیریه مرکز استان اردبیل و انتصاب بجا و شایسته جناب آقای سعید مجردی به سمت مشاور ارشد در امور کودکان سرطانی استان را به مردم خیر استان و خصوصا” اهالی شریف پارس آباد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.تجارب و توانمندی این خیر بنام پارس آبادی که در راه اندازی و بنیانگذاری موسئسه سرطانی آرزو زبانزد خاص و عام است ,تحسین بر انگیز بوده و در جهت خدمت رسانی در مقیاس استانی بسیار مفید می باشد .این فرد خدوم و زحمت کش با تلاش شبانه روزی خود موسئسه آرزو را در استان نمونه و در سطح کشور و جهان معرفی نمود.برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون و ارتقاء درجات بالاتر آرزومندم .با تشکر از مغانه عزیز که در معرفی نخبگان پارس آباد پیش قدم و همیشه پیشرو است.