- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سرپرست فرمانداری پارس آبادمغان معرفی شد

به گزارش مغانه، در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات ۱۱ماهه مهدی احمدی فرماندار قبلی قدردانی و اکبر صمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان انتخاب و مشغول به کار شد.

استاندار اردبیل در حکمی مهدی احمدی را به عنوان فرماندار شهرستان نیر انتخاب کرده است که به زودی با برگزاری مراسمی سکان هدایت فرمانداری این شهرستان را به دست خواهد گرفت.

احمدی در اوایل اردیبهشت امسال پس از استعفای “ناصر نصیری”فرماندار اسبق این منطقه به سمت فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان منصوب شد.

کارشناس رسمی وزارت کشور با رتبه خبره و مدرک تحصیلی فوق لیسانس برنامه ریزی شهری، مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان(ستاد حوادث غیر مترقبه سابق)، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری( دفتر امور مناطق محروم سابق)، فرماندار شهرستان گرمی مغان، معاونت اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری، نماینده وزارت کشور در کمیسیون های بدوی و تجدید نظر ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداری های مختلف استان، مشاور برنامه ریزی شورای اسلامی استان، عضو اتاق فکر و مشاور شهردار اردبیل، عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل، مسئول کارگروه های تخصصی کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری شهرداری و نائب رئیس شورای پژوهش و مطالعات شهری، کمیته آموزش وتوانمند سازی منابع انسانی، مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری، معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مرکزاستان اردبیل و فرماندار شهرستان نیر از جمله سوابق اجرایی اکبر صمدی است.

پارس آباد مغان از زمان ارتقاء به فرمانداری(سال ۱۳۷۰) تا کنون ۱۵فرماندار و یا سرپرست به خود دیده که، سهم دولت تدبیر و امید از این تعداد چهار نفر است.