امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 29th, 2015 10:31 | کد خبر : 10781 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سرپرست فرمانداری پارس آبادمغان فردا معرفی می شود

آیین تودیع “ناصر نصیری” فرماندار قبلی و معارفه “مهدی احمدی” سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد فردا /پنجشنبه/ برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، به همین منظور جلسه شورای اداری پارس آباد راس ساعت ۱۱و۳۰دقیقه فردا با حضور “طاهر شریفی”معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل و مسوولان محلی برگزار و در این جلسه “مهدی احمدی” به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان مرزی معرفی خواهد شد.
مجید خدابخش استاندار اردبیل در حکم انتصاب مهدی احمدی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد، ابراز امیدواری کرده که نامبرده با بهره‌گیری از عنایات الهی، در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش کند.
در بخش دیگری از این حکم آمده است امیدواریم سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد با استفاده از کلیه ظرفیت‌های شهرستان و همکاری دستگاه‌های استانی در انجام وظایف محوله و تحقق توسعه متوازن و پایدار شهرستان موفق و موید باشد.
احمدی پیش از این در سمت فرماندار شهرستان خلخال مشغول انجام وظیفه بود.
ناصر نصیری برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمی مغان، اول اسفندماه پارسال از سمت خود استعفا داد.
پارس آباد مغان از زمان ارتقاء به فرمانداری(سال ۱۳۷۰) تا کنون ۱۵فرماندار و یا سرپرست به خود دیده است که سهم دولت تدبیر و امید از این تعداد سه نفر می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جعفرسعدی پور

آزمون وخطای فرمانداران وسکوی پرش عنوان خوبی است برای فرمانداری بی تحرک پارس اباد

معلم

اقای احمدی گزینه مناسبی است اگه برومند در کار های اش دخالت نکند

دلسوز مغان

آیا مهدی احمدی بعنوان سرپرست فرمانداری پارس آباد همچنان فرماندار فعلی خلخال هست یانه؟؟؟؟؟؟؟؟از این مملکت هرچی سربزنه بعید بنظر نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا عاقبت وآخر منطقه مغان را بخیرکنه که نزدیک انتخابات همه جوره دارن از مدیریت های اداری شهرستان پارس آباد سوء استفاده میکنه…………این همه تغییر در پستهای اداری پارس آباد علی الخصوص پست فرمانداری به هیچ نحو ممکن نه تنها به سود منطقه نیست بلکه باعث عقب ماندگی شهرمان شده است تا یک مدیر بیاد ایده هاش رو پیاده کنه کار از کار گذشته…………….

پارس آبد شهر آزمون و خطا و آزمایشگاه تست مدیران استان اردبیل