- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار و بخشدار پارس آبادمغان به زودی معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار مغانه مدیرکل حوزه استانداری اردبیل گفت:‌ با حکمی از سوی استاندار اردبیل مهدی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد انتخاب می شود.
مسعود امامی یگانه تصریح کرد: مهدی احمدی پیش از این فرماندار شهرستان خلخال بوده که با این انتصاب وی به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان پارس آباد، فرماندار شهرستان خلخال نیز انتصاب و معرفی می‌شود.
در بخشی از این حکم انتصاب مهدی احمدی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد، استانداری اردبیل ابراز امیدواری کرده که نامبرده با بهره‌گیری از عنایات الهی، در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش کند.
در بخش دیگری از این حکم آمده است امیدواریم سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد با استفاده از کلیه ظرفیت‌های شهرستان و همکاری دستگاه‌های استانی در انجام وظایف محوله و تحقق توسعه متوازن و پایدار شهرستان موفق و موید باشد.
از زمان استعفای ناصر نصیری از سمت فرماندار پارس آباد چندین نفر ازجمله حلیم، صمدی، نظری، بشیرپور، قرداشخانی و سروری به عنوان گزینه فرمانداری این شهرستان مطرح و سپس از لیست گزینه ها کنار گذاشته شدند.
یاسر ندایی معاون فرماندار پارس آباد مغان می شود
شنیده های خبرنگار مغانه حاکیست، یاسر ندایی به زودی به عنوان معاون فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد معرفی و مشغول کار خواهد شد.
ندایی از نیروهای توانمند بومی منطقه است و هم اکنون در سمت کارشناس مسئول دفتر فنی فرمانداری خدمت می کند.
وی به دنبال کناره گیری “صمد روحی” از سمت بخشداری در اردیبهشت سال ۹۳، مدتی نیز به عنوان گزینه جدی برای تصدی پست بخشدار مرکزی پارس آبادمغان مطرح شد.
محبوب حسینی سکان هدایت بخشدار مرکزی را به دست می گیرد
گفته می شود، انتخاب محبوب حسینی به سمت بخشدار مرکزی پارس آباد مغان تقریباً نهایی شده است.
حسینی هم اکنون در آموزش و پرورش پارس آباد به عنوان کارشناس مسئول آموزش متوسطه مشغول انجام وظیفه است.
حسینی از نیروهای توانمند و مجرب منطقه است که بدون شک با انتصاب وی در پست بخشداری، شاهد تحول اساسی در این مجموعه خواهیم بود.
از زمان استعفای “روحی “، بخشداری این شهرستان بلاتکلیف مانده است.
یک منبع موثق به خبرنگار مغانه گفت: قرار است سرپرست فرمانداری، معاون فرمانداری و بخشدار مرکزی پارس آباد ظرف روزهای آینده معارفه شوند.

۱۰

 

22 Comments (Open | Close)

22 Comments To "سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار و بخشدار پارس آبادمغان به زودی معرفی می شوند"

#1 Comment By محمدی On 2015/04/21 @ 4:34 ب.ظ

به عنوان یک پارس آبادی خوشحالم از اینکه تکلیف فرمانداری پارس آباد مشخص و دو نفر از بومی منطقه یکی به عنوان معاون فرمانداری و دیگری بخشدار مرکزی انتخاب می شوند. و خوشحالی بیشتر بنده از این است که از شر ناصر نصیری خلاص می شویم.

#2 Comment By ناشناس On 2015/04/21 @ 4:35 ب.ظ

نصیری نتوانست به هیچکدام از وعده های و برنامه های خود عمل کند . به نظر بده نمره او در پست فرمانداری پارس آباد صفر است . فقط خودش را تبلیغ کرد و بس

#3 Comment By مرادی On 2015/04/21 @ 4:39 ب.ظ

یاسر ندایی کارشناس و دانشجوی کارشناسی ارشد عمران است. او علاوه بر مردمی بودن و برخورداری از اخلاق خوب و پسندیده، یک کارشناس متبحر و زبده است. مطئنم برای منطقه مثمر ثمر خواهد بود. برایش آرزوی توفیق دارم.

#4 Comment By م – ن On 2015/04/21 @ 4:40 ب.ظ

نصیری دیل پهلوانی دی

#5 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/21 @ 4:51 ب.ظ

به عنوان یک شهروند پارس آباد از انتخاب هر سه گزینه برای سرپرستی فرماندار ومعاون فرماندار وبخشدار مرکزی کاملا مخالف هستم که متاسفانه نه تنها مدیران قوی و با تحربه نیستد که هیچ بلکه در سمت جدیدشان از درجه متخصص بودن ساقط هستند……خدا خودش به شهرستان پارس آباد رحم کند به یک میدان سیاسی تبدیل شده است……..

#6 Comment By اعتماد On 2015/04/21 @ 6:04 ب.ظ

کوچن یوردون قدرین دوشن یورددا بیله روک!!!!!!!!!!!!

#7 Comment By زارعی On 2015/04/21 @ 6:53 ب.ظ

در این چند ماه چندین نفر مطرح شدن تا دیروز یکی دیگه مطرح بود وای بحال فردایمان

#8 Comment By غلامرضا عبدالهی On 2015/04/22 @ 3:36 ق.ظ

بنده از نزدیک آقای مهندس ندایی را می شناسم ایشان فردی با اخلاق ومدیر ومدبر بوده وآشنا به مسایل ومشکلات مردم منطقه می باشد ومی تواند عملکرد خوبی در منطقه داشته باشد .برای ایشان آرزوی موفقیت دارم

#9 Comment By یک همشهری On 2015/04/22 @ 3:42 ق.ظ

بنده از نزدیک آقای مهندس ندایی را میشناسم ایشان علیرغم جوانی دارای تجربیات ارزشمند در حوزه امور عمرانی و…. میباشند و با عنایت به اینکه پرکار و نیز مردم دار هستند مطمئنا با انتخاب ایشان بعنوان معاون فرماندار بسیاری از مشکلات موجود در منطقه به حول قوه الهی برطرف خواهد شد . ارزوی توفیق برای ایشان و سرپرست جدید فرمانداری دارم .

#10 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/22 @ 5:19 ق.ظ

پس از رایزنی ها و کش و قوس های فراوان نه بلکه بعداز چندین هم اندیشی مسئولان استانی برای نابودی پارس آبادمغان بالاخره سرپرست فرمانداری انتخاب وتعیین شد…..متاسفانه انتخاب سرپرست فرمانداری غیربومی از یکجا واز طرفی دیگر هم انتخاب باتاخیر نه تنها باعث برداشتن شدن مشکلات شهر نخواهد شد بلکه به افزایش تمامی مشکلات موجود منجر خواهد شد…..نمیدونم چرا مسئولین استانی با منطقه مغان دشمنی دارند وو موجب عقب ماندگی منطقه مغان می شوند مگه منطقه مغان شهر پارس آباد از شهر های استان اردبیل به شمار نمی آید چرا همه به عقب ماندگی منطقه مغان فکذ می کنند نه به پیشرقت مغان……..چرا کسی جوابگو نیست؟ تا کی وتا کجا مردم شریف مغان سکوت اختیار کنند؟؟؟؟؟؟

#11 Comment By شهروند On 2015/04/22 @ 7:20 ق.ظ

باز هم انتصاب فرماندار شهرستان به این بزرگی ، با اهمیت و استراتژیک در حال ابهام میباشد آقای استاندار محترم اردبیل علت عدم انتصاب آقای مهدی احمدی بعنوان فرماندار این شهرستان که هم اکنون فرماندار شهرستان خلخال میباشد چرا بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد مغان معرفی نموده اید ؟

#12 Comment By شهروند On 2015/04/22 @ 10:58 ق.ظ

آقای ناشناس شما نوشتید آقای نصیری فرماندار فعلی نتوانسته به وعد ه های داده شده عمل کنه. وقتی که آقای نصیری فرماندار با آقای برومند نماینده مجلس و آقای برومند نمایند مجلس با آقای نصیری بر سر انتصاب ها با همدیگر در قهرند و نمی خواهند روی هم دیگر راببینند چه انتظار است . ازسوی دیگر تا زمانیکه مسوولان اردبیل با دید کارشناسی و خدا پسندانه توجه ای به این شهرستان با اهمیت و استراتژیک و قطب بزرگ کشاورزی استان و کشور نداشته باشند، هم چنین آقای برومند نماینده محترم مجلس با مسوولان استان و بویژه با شخص آقای دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل همدل هماهنگ ودر نهایت تعامل نداشته باشندهیچیک از وعده وعیدها عملی نخواهد شد و شاهد عقب ماندگی خواهیم بود نمونه بارز آن منتفی شدن الحاق شمال استان به منطقه آزاد تجاری وصنعتی ارس می باشد که با بی تدبیری برخی ها از دست ما دشت مغانیها رفت . در صورت ادامه چنین حرکت از سوی فرماندار جدید آنهم سرپرست فرمانداری و نماینده مجلس ماکه اختیارات آنچنانی نخواهد داشت مشکلات این شهرستان دو چندان میشودو عقب ماندگی دیگر این شهرستان مرمت و بهسازی فرودگاه هواپیمایی پارس آباد مغان میباشد از سال ۱۳۹۱ شروع شده با وجود اعتبارات تخصیصی از سوی مادر تخصصی فرودگاهای کشور عملیات ساختمانی آن به کندی پیش میرود واین نیز نارضایتی های مردم شمال استان را فراهم نموده است فرودگاه پارس آباد مغان حدود چهل سال پیش همزمان با فرودگاه مهر آباد تهران افتتاح شد

#13 Comment By همشهری On 2015/04/22 @ 11:45 ق.ظ

صاف و صادقانه ، از این سه نفر آقای حسینی خیلی مناسب انتخاب شده است، همسو با دولت اعتدال ، توانمند و دلسوز منطقه.

#14 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/22 @ 1:13 ب.ظ

باسلام به خدمت همه هموطنان عزیزم در شهرهای پارس آباد وبیله سوار وجعفرآباد واصلاندوز از آنجائیکه همه شهرهای مغان علی الخصوص شهرمرکزی مغان که ادعا دارد به استان مغان با مرکزیت پارس آباد تبدیل شود واقعا جای شرمندگی است بعلت نبود فرماندار شایسته وبا لیاقت از یک طرف واز طرفی دیگر بعلت ضعف مدیریت شهرداری و نبود نظارت کافی از سوی مقامات ذی ربط بودجه ودرآمد شهر بدست بدست افراد فرصت طلب و سودجو افتاده است که این روند منجر به نابودی و عقب ماندگی همه شهرهای منطقه مغان خواهد شد….ودر پایان عرایض خودم از مردم شریف مغان می خواهم در انتخابات بعدی به فکر فرد لایق چه در شورای اسلامی شهر وچه در نماینده محلس شورای اسلامی برای شهر ومنطقه خودشان باشند با هرتک تک رای شما عزیزان سرنوشت منطقه عزیزمان مغان عوض خواهد شد……….

#15 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/22 @ 1:33 ب.ظ

باسلام وعرض وخسته نباشید به مدیریت محترم مغانه وهمه کاربران عزیزو علی الخصوص همه هموطنان مغان ومردم شریف پارس آباد و دست مریزاد گرم به خدمت جناب آقای منوچهر شیخ الاسلامی،اگه تا زمانی مردم پارس آباد یکدست وهماهنگ نباشد نه تنها وضعیت شهرعزیزمان به همین منوال اداره خواهد شد بلکه با بی کفایتی بعضی مسئولان شهری وعدم توجه مسولین استانی وکشور عقب ماندگی شهرستان مرزی پارس آباد روز به روز بدتر از این هم خواهد شدپس بیاید در همه انتخابات علی الخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو داریم با رای حساب شده به فردی لایق وبا تجریه داری سوابق بالا ومدرک تحصیلی ارزشمند که بتواند در صحن علنی مجلس بتواند از از حقوق مردم مغان دفاع کن به منطقه مغان کمک کنیم که دیگر بیشتر از این ضربه نبیند…..به خدای یکتا وبه احترام آقا امام زمان (عج) بنده طرفدار هیچ حزب وکاندیدی نیستم فقط دلم برای منطقه مغان علی الخصوص شهرعزیزمان پارس آباد که دارای استعداد وظرفیت های بالایی برای افزایش تولید و جذب نیروی بومی بیشتر وکاهش مهاجرت افراد جویای کار به اقصی نقاط کشور هستند میسوزه……

#16 Comment By اوجاقي On 2015/04/22 @ 8:47 ب.ظ

باسلام. کج بشینیم وراست بکویییم ایا تابحال خودمان به عنوان یک شهرونداین شهردرانتخابات اساسی منطقه ازروی دلسوزی به این شهرتصمیم کرفتیم؟..یا به خاطرمنفعت شخصی خودیانزدیکان خود؟..اکراینطوریه جطورازدیکران انتظار. …؟!

#17 Comment By اوجاقي اسلام On 2015/04/22 @ 8:50 ب.ظ

کسی که خودش افتاده هیجوقت نباید کریه کنه.حالا ترکیشو ننوشتم.ازماست که برماست

#18 Comment By عاشق مغان On 2015/04/23 @ 11:05 ق.ظ

بنظر من این ترکیب برای شهر مغان خوب جواب خواهد داد اول اینکه فرماندار با تجربه ای نصیب شهر شده و از مهره های اصلی در استان میباشد دوم اینکه انتخاب مهندس ندایی به عنوان معاون فرماندار که پست کلیدی درفرمانداری (کارشناس مسئول پیگیری طرحهای عمرانی)دارد نشانه بینش و تفکر فرماندار را نشان میدهد و قطعا از توانی ها و تجربه ودرایت مهندس ندایی اطلاع دارد که وی را نزدیکترین فرد به خود انتخاب نموده هست و در مورد بخشدار مرکزی نیز خوب عمل نموده که آقای حسینی کارشناس آموزش و پرورش فردی آرام و اهل تعامل بوده و عضو ستاد روحانی نیز میباشد امیدواریم که اقای فرماندار با همدلی وهمزبانی وحدت شهرستان پاررساباد را به جایگاه واقعی خود برساند.

#19 Comment By جعفرلو On 2015/04/23 @ 11:27 ق.ظ

اقای محبوب حسینی از چهره های شناخته شده سیاسی منطقه و شخصی معتدل و فرا جناحی می باشد وعضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در شهرستان پارس اباد می باشد

#20 Comment By همشهری On 2015/04/23 @ 3:16 ب.ظ

امام علی فرمود: (به پسرش محمد حنیفه سفارش کرد)ای فرزند! من از تهیدستی بر تو هراسناکم، از فقر به خدا پناه ببر. که همانا فقر، دین انسان را ناقص، و عقل را سرگردان می کند، و عامل دشمنی است.

#21 Comment By رضا On 2015/04/28 @ 7:51 ب.ظ

انتخاب بجا و شایسته آقای حسینی فرزند مغان را از صمیم قلب تبریک میگوییم و مطمئنیم موجبات خوشحالی و اثرات مطلوب در شهرستان را فراهم آورند .

#22 Comment By شهرونداصلاح طلب On 2015/04/28 @ 8:49 ب.ظ

خیلی خوشحال شدم وقتی که نام آقای محبوب حسینی را توسایت دیدم ایشان مسول ما هستند تو آموزش وپرورش فردی مدیر ومدبر ومردم داروخیلی خوش برخورد هستند . وثانیا ازاصلاح طلبان بنام منطقه وعضو شورای سیاست گذاری ستاد روحانی نیزبودند درانتخابات ۸۸ نیز درستاد سید عضو شورای سیاست گذاری بودند