- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

سرپرست حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل(مغان) معرفی شد+عکس

به گزارش مغانه،  رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل(مغان) در این مراسم گفت: مولفه اصلی پیشرفت هر کشور تحقیقات است که با وجود پتانسیل های فراوان در آن می تواند مخاطرات و تهدیداتی نیز داشته باشد که هدف اصلی حراست پیشگیری از این تهدیدات است.

“کربلائی خیاوی” به پتانسیل های موجود استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، منابع طبیعی و امور دام اشاره و اظهار کرد:استان اردبیل در این زمینه جزو ده استان برتر کشور محسوب می شود.

در ادامه حکم انتصاب صمد سرکاری به عنوان سرپرست حراست مرکز ابلاغ و از زحمات آقای ابراهیم اصلانی با اهدای لوحی قدردانی شد.

به گزارش مغانه در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز، مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی اردبیل، معاونین و جمعی از محققین  و کارکنان مرکز حضور داشتند.

IMG_0805 IMG_0825 IMG_0841

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "سرپرست حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل(مغان) معرفی شد+عکس"

#1 Comment By ایدین ارژنگی On 2015/10/29 @ 8:48 ق.ظ

این موسسه که قبلا فقط به نام مغان بود همین مونده بود اینم به اسم اردبیل تغییر کنه واقعا جای تاسف داره برای مردم مغان

#2 Comment By داریوش مصلح On 2015/10/29 @ 9:48 ق.ظ

با عرض سلام و احترام محضر دوست و استاد گرامی جناب آقای حاج صمد سرکاری /
با کمال مسرت انتخاب و انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) که بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه شهرستان و حتی استان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک اهالی خواهد بود.ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم / با کمال تشکر و تجدید احترام داریوش مصلح

#3 Comment By والح اسماعیلی On 2015/10/30 @ 10:14 ق.ظ

با سلام
لطفا در درج اخبار امانتداری را رعایت فرمایید.کلمه مغان از عنوان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل نزدیک دو سال است که حذف شده است.
با احترام روابط عمومی و مدیر سایت مرکز

#4 Comment By ا.بابايي On 2015/10/30 @ 6:02 ب.ظ

باسلام وتسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالارشهیدان اباعبداله الحسین(ع)،حاج صمدسرکاری فردی مومن ومتدین ومتهدبه ارمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران وولایت فقیه میباشندامیداست که این برادربسیجی درامورات محوله موفق وسربلندباشند.انشاا…

#5 Comment By منتظر On 2015/10/31 @ 11:24 ق.ظ

سلام آقای ارژنگی اینو خوب اومدی از اول هم پارس آباد صاحب نداشت بعضی ها فقط حرف زدن را بلدن