امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 19th, 2015 12:25 | کد خبر : 14420 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سایپا قیمت دو خودرو چینی را ۱۳.۵ میلیون تومان کاهش داد

گروه خودرو سازی سایپا قیمت دو محصول چینی خود را ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد.

به گزارش مغانه به نقل از فارس،‌ گروه خودرو سازی سایپا قیمت دو محصول چینی خود شامل چانگان CS35 و چانگان ایدو را کاهش داد.

در این راستا قیمت کارخانه‌ای چانگان CS35 با ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان کاهش از ۸۸ میلیون ۴۰۰ هزار تومان به ۷۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت کارخانه‌ای چانگان ایدو نیز از ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۶۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است که کاهش ۱۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومانی قیمت این خودرو را نشان می‌دهد.

فعالان بازار دلیل این کاهش قیمت چانگان تولید سایپا را ارائه این دو محصول از سوی گروه سایپا به برخی قطعه سازان به جای مطالباتشان از این گروه خودروساز عنوان می‌کنند.

این قطعه سازان برای وصول پول خود، نسبت به فروش خودروهای دریافتی با قیمت پایین در بازار اقدام کرده‌اند و این موضوع باعث کاهش قیمت محصولات چانگان در بازار شده و در نتیجه سایپا نیز نسبت به کاهش قیمت فروش این محصولات اقدام کرده است.

کاهش قیمت کارخانه‌ای چانگان باعث افت قیمت این خودروها در بازار شده، به طوری که در حال حاضر چانگان CS35 حدود ۷۵ میلیون تومان و چانگان ایدو حدود ۷۰ میلیون تومان در بازار به خریداران عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات